«یک  داستان رمضانی بگو» / ابتکار یک هنرمند برای ایجاد پیوند میان فرهنگی در «انتاریو»

با آغاز ماه مبارک رمضان ، یک هنرمند و فعال ساکن جنوب «انتاریو» کمپینی را با هدف از بین بردن شکاف های فرهنگی در این جامعه راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « ctvnews»، با آغاز ماه مبارک رمضان ، یک هنرمند و فعال ساکن جنوب «انتاریو» کمپینی را با هدف از بین بردن شکاف های فرهنگی در این جامعه راه اندازی کرده است.

 

ابتکار این هنرمند یک داستان سرایی دیجیتال است که برای کمک به درک بهتر ماه مبارک طراحی شده است.

 

این هنرمند با نام هنری خود تحت عنوان «studentAsim@» از همه مردم درخواست کرده است تا تجربه های معنوی خود در ماه رمضان را به اشتراک بگذارند.

 

طرح ابتکاری «یک داستان رمضانی بگو» از همه اقشار جامعه دعوت می کند تا داستانی درباره تجربه ماه رمضان خود بنویسند و آن را با یک گروه آنلاین به اشتراک بگذارند.

 

«studentAsim@» در این باره گفت: این یک فراخوان آزاد برای همه چه از جامعه مسلمانان و چه از جامعه غیرمسلمانان است.

 

وی افزود: این یک فرصت جمعی برای گفتن داستان در مورد ماه رمضان است و افراد حتی می توانند تجربه هایی که از همسایگان روزه دار خود دارند را بازگو کنند.

 

این هنرمد کانادایی گفت:تمام موضوع این است که زمینه ای برای درک بهتر از ماه رمضان ایجاد شود.

 

«studentAsim@»گفت: هیچ داستانی خیلی کوچک نیست. ما همه را تشویق می‌کنیم که به داستان ه و تجربایت خود را به اشتراک بگذارند و همزمان از کانادایی‌ها دعوت می‌کنیم تا داستان‌هایی را که افراد دیگر ارسال کرده‌اند، بخوانند و نظرات خود را در مورد آنها بازگو کنند.

 

«عبدالفتاح توکال»، یکی از رهبران مذهبی جامعه مسلمانان مستقر در شهر لندن واقع در «انتاریو» گفت: این کار بسیار شگفت انگیز است و اینکه ما بتوانیم تنوع و تجربیات مردم و نحوه بهره مندی آنها از ماه رمضان را ببینیم،کار زیبایی است.

کد خبر 1258665

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha