طرح های نوروزی تیران و کرون پیوست فرهنگی گرفت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: طرح های نوروزی این شهرستان به منظور هدایت فکری هدفمند، پیوست فرهنگی گرفت.

«علی معینی» در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به طرح های نوروزی که در تیران و کرون در ایام تعطیلات برگزار می شود اشاره کرد و اظهارداشت: امسال برای نخستین بار پیوست فرهنگی این طرح ها مطرح شد تا نابمسانی و بی هدفی نداشته باشیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون افزود: تجربه های گذشته گاهی بی هدفی و نبود انسجام را نشان می داد که امسال سعی شده نظارت های فرهنگی و پیوست این عرصه پیش بینی شود.

 

وی ادامه داد: برنامه های هنری مستلزم به اجرای سیاست های کلی فرهنگی و رعایت شئونات بود و به دغدغه های حفظ شان ماه مبارک رمضان پرداخته شده است.

معینی، پیش بینی تبلیغات هدفمند برای مسافران و مردم در ایام نوروز را از جمله اقدامات این حوزه بیان کرد و اذعان داشت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در این ماه و شرایط خاص آن مورد تاکید قرار گرفته و در تبلیغات شهری و روستایی به آن پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: طرح های قرآنی و فرهنگی و هنری در ایام نوروز در نقاط مختلف شهری و روستایی اجرا می شود که جشن روزه اولی ها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هنرمندان و تجلیل از فرهیختگان از جمله آن است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با اشاره به برپایی نمایشگاه و اجرای نوروزگاه این شهرستان در باغ موزه چهلستون، خاطرنشان کرد: توانمندی هنرمندان این شهر و فرصت های گردشگری به نمایش گذاشته شد.

 

وی ادامه داد: شهرداری تیران در ایجاد فرصت فرهنگی و تبلیغی نوروز و ماه مبارک رمضان امسال متفاوت از گذشته عمل کرد که فعالیت های آن برای مسافران و شهروندان حائز اهمیت بود و از طرفی طرح های تلفیقی نوروز و ماه رمضان جلوه خاصی داشت.

به گفته معینی فعالیت های هدفمند و با برنامه امکان هم افزایی امکانات و افزایش رضایمندی را فراهم می کند که قصد داریم امسال در برنامه سالانه به آن بپردازیم.

کد خبر 1259406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha