برگزاری شش محفل قرآنی همزمان با شب های قدر درمساجد  ملایر

یار محمدی گفت: همزمان با شب های قدرشش محفل قرآنی در سطح مدارس ومساجد شهری و روستایی ملایر باحضور قاریان برجسته شهرستان برگزار می شود.

ایرج یار محمدی در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی توسط واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در حال برگزاری است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری محافل جزء خوانی روزانه در مساجد ملایر اشاره کرد و گفت: همچنین مراسم ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن نیز در موسسات و خانه های قرآنی و همچنین جلسات خانگی قرآن در این ایام برقرار است.

 یار محمدی از اعزام بیش از بیست نفر از قاریان شهرستان ملایر به مراسم ها و برنامه های احیای شب های قدر خبر داد و گفت: این قاریان برای خواندن سوره های  مبارکه روم، دخان و عنکبوت و دعاهای مخصوص این شب ها به ویژه دعای جوشن کبیر به این برنامه ها  اعزام می شوند.

 وی همچنین از برگزاری 6 محفل و کرسی تبلوت قرآن در شب های قدر در ملایر خبر داد و گفت: این محافل قرانی در مدارس و همچنین مساجد شهری و روستایی با حضور قاریان برجسته شهرستان برگزارمی‌شود.

 

 کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری اجتماع بانوان قرآنی و فعال ملایر همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع ) ،برگزاری چهار محفل بزرگ قرآنی در مساجد  و مدارس شهرستان ملایر در 15 ماه رمضان و همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)را از دیگر برنامه های  انجام شده برشمرد.  

 وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان، موسسات قرآنی، خانه‌های قرآن شهری و روستایی و  محافل قرآنی خانگی همه روزه مراسم جز خوانی قران در حال برگزاری است.

یار محمدی افزود: برنامه های افطاری ساده و سفره کریمانه و ... نیز در سطح شهرستان و مساجد در این شب فرخنده برپا شد.

کد خبر 1260664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha