صاحب شب قدر، حضرت مهدی(عج) است/ چهار ویژگی یاری دهندگان امیرالمؤمنین(ع)

سخنران بعثه مقام معظم رهبری گفت: صاحب شب قدر، حضرت صاحب الزمان مهدی موعود(ع) است و در این شب روح الامین بر قلب قطب امکان نازل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام دکتر سید حسن پورموسوی در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) گفت: رمضان افضل شهور و برترین ماه هاست. رمضان با مغفرت و رحمت و برکت آمده، خواب آن عبادت و نفس زدن در آن ذکر خدا و دعاها در ین ماه مستجاب و اعمال مقبول است.

 

سخنران بعثه مقام معظم رهبری افزود: این همه فضیلت برای رمضان و سِرّ این عظمت ماه رمضان بخاطر لیله القدر است که از هزار ماه برتر است.

حجت الاسلام پورموسوی ادامه داد: ماه رمضان ظرفی برای لیله القدر است. شبی که تمام سرنوشت بشر از عمر و ارزاق و اعمال در قالب پرونده ای در محضر قطب عالم امکان ولی عصر می آید و مزین به امضای مولا امام زمان(ع) می شود.

 

سخنران بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: صاحب شب قدر، حضرت صاحب الزمان مهدی موعود(ع) است و در این شب روح الامین بر قلب قطب امکان نازل می شود.

 

حجت الاسلام پورموسوی ادامه داد: عظمت رمضان به لیله القدر و عظمت لیله القدر و ارزش این شب به نزول قرآن است. اگر لیله القدر بهتر از هزار ماه شده است، بخاطر نزول این قرآن است.

این کارشناس مذهبی افزود: پیامبر فرمودند امت در آخرالزمان گرفتار مصایب می شوند و راه نجات مصائب و گرفتاری ها در قرآن است. اگر جوانی انس با قرآن پیدا کرد فردای قیامت با سفیران الهی محشور می شود.

 

حجت الاسلام پورموسوی با تسلیت شهادن مولا امیرالمومینین(ع) گفت: امشب از سویی شب نزول قرآن صامت و از سوی دیگر شب صعود قرآن ناطق و شب یتیمی امت است.

 

سخنران بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به روایتی از امیرالمومنین به چهار ویژگی یاری دهندگان ایشان اشاره کرد و گفت: امیرالمؤمنین از یاری دهندگان خود ورع و پرهیز از گناه، سعی و تلاش و کار بی وقفه و عفت و پاکدامنی و محکم ایستادن در راه راست را طلب می کند.

حجت الاسلام پورموسوی به برخی از توطئه های دشمن برای تغییر رویکرد زنان در محیط خانواده اشاره کرد و افزود: امروز دشمن، زنان و مادران را نشانه رفته است و با گسترش و ترویج بی‌بند و باری و به دنبال آن بدحجابی و بی عفتی زنان اهداف شوم خود را دنبال می کند.

کد خبر 1261405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha