آیت الله عیسی قاسم به حضور پرشور ملت بحرین در روز جهانی قدس دعوت کرد

آیت الله شیخ عیسی قاسم بحرینی‌ها را به حضور گسترده در روز جهانی قدس فراخواند و گفت: روز جهانی قدس میزان توجه امت اسلامی به مسئله فلسطین را به جهانیان نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرآة البحرین، شیخ عیسی قاسم، مرجعیت شیعیان بحرین امروز (پنجشنبه 24 فروردین) با انتشار بیانیه ای به حضور گسترده در روز جهانی قدس(فردا جمعه) فراخواند و تاکید کرد: این مناسبت بزرگ به جهانیان میزان توجه امت اسلامی و جدیت شان در مسئله فلسطین و قدس و الاقصی را نشان می دهد.

 

شیخ قاسم در این بیانیه اعلام کرد: روز جهانی قدس را امام خمینی(ره)  برای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اعلام کرد، این روز ستون مشارکت همه مردم جهان برای یاری ملت فلسطین به منظور آزادسازی این سرزمین از چنگال رژیم صهیونیستی کودک کش است.

 

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس نشان دهنده میزان توجه و جدیت امت اسلامی نسبت به فلسطین و قدس و الاقصی است. بنابراین عقب نشینی ما دشمن را به ادامه و گسترش تجاوزاتش امیدوار می کند و حضور گسترده مردان و زنان و سالمندان و جوانان در میدان ها و طنین انداز شدن فریادها باعث می شود دشمن بداند با چه کسی روبه رو است و چه چیزی در انتظارش است.

کد خبر 1261626

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha