مراسم روز جهانی قدس در جنوب لبنان برگزار شد

حزب الله لبنان مراسم باشکوهی را به مناسبت روز جهانی قدس با حضور شخصیت‌های فلسطینی و لبنانی در حاره صیدا برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، حزب الله لبنان مراسم باشکوهی را به مناسبت روز جهانی قدس با نظارت دکتر حسین الحاج حسن، رئیس فراکسیون نمایندگان بعلبک الهرمل و با حضور نمایندگان گروه‌های فلسطینی، احزاب لبنانی، شخصیت‌های سیاسی، دینی و جمعی از مردم در حاره صیدا در جنوب لبنان برگزار کرد.

در این مراسم 800 پیشاهنگ از پیشاهنگ امام مهدی(عج) و 300 نفر از اعضای پدافند غیرنظامی در سازمان بهداشت اسلامی در اورژانس و آتش نشانی به اجرای برنامه پرداختند.

حزب الله أحيا يوم القدس العالمي باحتفال حاشد في حارة صيدا 

الحاج حسن در این مراسم گفت: فلسطین برای صهیونیست‌ها نیست بلکه متعلق به ملت فلسطین است. بیت المقدس موهبت خداوند در زمین است. هرگز برای این مهاجمان، صهیونیست‌ها، زورگویان و ظالمان و ستمگران و قاتلان نخواهد بود.

وی ادامه داد: محور مقاومت به انسجام بی سابقه ای بین حرکت‌های مقاومت و اعضای خود و کشورها و ملت ها و احزاب و جریان‌ها رسیده است و مقوله اختلافات را با وجود تنوع شان کنار گذاشتند و به مسایلی دست یافتند که به اتحاد و وحدت منجر شده است. همه آنها بر مسئله فلسطین و بیت المقدس اجماع دارند.

حزب الله أحيا يوم القدس العالمي باحتفال حاشد في حارة صيدا 

الحاج حسن تاکید کرد: امروز شاهد افول هژمونی آمریکا هستیم.ما می بینیم که کشورها و محورها در مقابله با هژمونی آمریکا، سیطره سلاح و سیاست و دلار آمریکا و اقتصادی آمریکا ایستادند. این مسئله اطمینان و تصمیم و اراده ما بیشتر می کند فلسطین به زودی آزاد می شود. این رژیم موقف و باطل از بین خواهد رفت. این وعده خداست و شکست نمی خورد. ان شاء الله خداوند به ما کمک خواهد کرد که وعده مجاهدان و مقاومت کنندگان، شهدا، مجروحان و اسرا را عمل کنیم.

حزب الله أحيا يوم القدس العالمي باحتفال حاشد في حارة صيدا 

این مراسم با برگزاری مراسم ادای سوگند برای آزادی قدس و تمام فلسطین از اشغالگران صهیونیست به پایان رسید.

کد خبر 1261813

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha