دومیلیون و ۵۰۰ هزار نمازگزار در شب بیست و نهم رمضان در مسجد الحرام

ریاست کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی اعلام کرد: دومیلیون و ۵۰۰ هزار نمازگزار و زائر شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان را در مسجد الحرام سپری کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از newturkpost، ریاست کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی اعلام کرد: بیش از دو میلیون و 500 هزار نفر شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان را در مسجد الحرام سپری کردند و نماز مغرب و عشاء را در این مکان مقدس اقامه کردند.

 

ریاست کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی تاکید کرد: ختم قرآن با حضور میلیون‌ها نمازگزار و زائر در مسجد الحرام انجام شد.

 

ریاست کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی اعلام کرد: پنج هزار وسیله نقلیه معمولی  و نزدیک به سه هزار وسیله نقیله برقی برای حمل و نقل زائران فراهم شده است.

 

ریاست کل مسجد الحرام تاکید کرد: از فناوری مدرن و هوش مصنوعی برای اجرای طرح ضد عفونی مسجد الحرام استفاده می شود. 11 روبات هوشمند برای ضد عفونی تا 8 ساعت بدون دخالت انسان از طریق یک برنامه از پیش برنامه ریزی شده کار می کردند.

 

ریاست کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی تلاش‌های خود را برای هدایت نمازگزاران به نمازخانه مخصوص شان افزایش داده است و تا زائران و نمازگزاران در آرامش در طول 24 ساعت عبادت‌های خود انجام دهند. همچنین بطری‌های آب زمزم برای نمازگزاران در سراسر مسجد الحرام قرار داده شده است.به طوری که 500 هزار لیتر مصرف می شود.

کد خبر 1262832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha