شرکت جمعیت پرشور در راهپیمایی‌های هر سال نوعی رفراندوم است

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه برخی برگزاری رفراندوم را مطرح می‌کنند که این موضوع شدنی نیست تصریح کرد : اگرچه راهپیمایی‌های هر سال و بیرون آمدن آن جمعیت عظیم مردم، نوعی رفراندوم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوزستان  سید محمدعلی قاضی دزفولی امروز شنبه دوم اردیبهشت ماه در نماز عید سعید فطر در فضای باز مقابل مصلای امام علی (ع) برگزار شد اظهار داشت : ایام ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای انجام کارهای خیر و خداپسندانه است ماهی که حتی خواب روزه دار عبادت و نفس کشیدن او تسبیح محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: امام علی می‌فرمایند کفاره گناهان بزرگ دستگیری از نیازمندان و زدودن غم از چهره غمگین است، تأمل در این حکمت بسیار راهگشا خواهد بود.

امام جمعه دزفول دستگیری از نیازمندان را استغفار عملی دانست و خاطر نشان کرد: ماه رمضان ماه آمرزش است ولی باید اسبابی برای توبه و استغفار فراهم کرد، استغفار بزرگترین عبادت است که در ماه رمضان ارزشمندتر است.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای آزادی زندانیان در دزفول اظهارکرد: ما اعلام کرده بودیم برای آزادسازی زندانیان هر خانواده مبلغ ۴۰ هزار تومان پرداخت کند که ۶۸۵ خانواده این مبلغ را واریز کردند و درمجموع ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جمع آوری شد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: امید است این کار خیر همچنان تداوم یابد تا بتوانیم تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را که مشکل مالی پیدا کرده‌اند، آزاد کنیم.

امام جمعه دزفول به سالروز تشکیل ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش حدود ۵۰ هزار شهید برای اعتلای میهن و سرافرازی کشور تقدیم کرده است، ارتش ما ارتشی مردمی، مکتبی، قوی و مجهز است و آمادگی لازم را دارد و از همه مهمتر ایمان قوی ارتشیان است که شاهدیم در این ۴ دهه رو به پیشرفت و کمال و ترقی بوده است و اینها به برکت انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه سالروز تشکیل سپاه پاسداران را   گفت و افزود : سپاه علاوه بر حفاظت از مرزها در اقدامات جهادی ، عمرانی و سازندگی نقش فعال و موثری داشته و به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.


امام جمعه دزفول در ادامه  به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان اشاره کرد و گفت : رهبری در این دیدار ماه بر لزوم آشنایی با زندگی شهدا و  همچنین اهمیت تقویت مبانی عقیدتی تاکید داشتند.

وی تصریح کرد : احساس مسوولیت نسبت به مسایل کشور، داشتن امید و قطبی نکردن جامعه دانشجویی از دیگر موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی در ادامه گفت : دشمن به دنبال قطبی کردن جامعه دانشجویی است و دانشجویان باید نسبت به این مسائل هشیار باشند.

امام جمعه دزفول در ادامه با بیان اینکه برخی برگزاری رفراندوم را مطرح می‌کنند که این موضوع شدنی نیست تصریح کرد :  اگرچه راهپیمایی‌های هر سال و بیرون آمدن آن جمعیت عظیم مردم، نوعی رفراندوم هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دلسرد کردن ملت ایران است ،  بیان داشت : ادعای رویگردان شدن ملت از اعتقادات دینی دروغ است چرا که در راهپیمایی قدس و همچنین شرکت اکثریت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این موضوع را رد میکند و اینکه برخی رسانه‌ها اصرار دارند که ملت ایران از اعتقادات دینی و اسلامی خود رویگردان شده‌اند که این یکی از ابعاد جنگ ترکیبی علیه ما است.

کد خبر 1263038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha