۳۰ نفر از نوجوانان حافظ جزء سی ام قرآن در کانون شیخ اشراق زنجان تجلیل شدند

۳۰ نفر از نوجوانان ۷ تا ۱۲ سال عضو کانون فرهنگی و هنری شیخ اشراق مسجد فیضیه زنجان که توانستند در طول ماه مبارک رمضان حافظ جزء سی ام قرآن کریم شوند، تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، 30 نفر از نوجوانان 7 تا 12 سال عضو کانون فرهنگی و هنری شیخ اشراق مسجد فیضیه زنجان که توانستند در طول ماه مبارک رمضان حافظ جزء سی ام قرآن کریم شوند، تجلیل شدند.

 

در این مراسم مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به نقش اثرگذار قرآن کریم در تربیت دینی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: آموزش قرآن کریم از سنین کودکی نقش مهمی در سبک زندگی این کودکان و خانواده ها دارد.

 

محسن اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص آموزش قرآن کریم در مساجد گفت: ایشان بر ضرورت ایجاد پایگاه های قرآنی در مساجد تاکید داشتند و همین موضوع موجب شد تا پایگاه های قرآنی در جوار مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز تشکیل شود.

 

وی از ایجاد 60 پایگاه قرآنی در کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: در پایگاه های قرآنی دوره های آموزش قرآن کریم، مسابقات قرآنی، طرح تلاوت نور و تفسیر همراه درطول سال اجرا خواهد شد.

 

این مسئول همچنین از اجرای طرح تعویض قرآن های مستعمل با نسخه های جدید در مساجد و جلسات خانگی قرآن کریم خبر داد و گفت: در این طرح قرآن های چاپ جدید جایگزین قرآن های مستعمل می شود.  

کد خبر 1263138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha