قلم ها و زبان های آلوده علیه نظام جمهوری اسلامی فضاسازی می کند

امام جمعه کرمان گفت: در شرایطی که دشمن با قلم ها و زبان های آلوده و خیانت بار علیه جمهوری اسلامی و مسئولان نظام فضاسازی می کند، امیدواریم با کمک و تقویت بخش های روابط عمومی در جنگ شناختی دشمن موفق شویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، سه شنبه(۲ خرداد) در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر آغازی بر تغییر نگاه دشمن به جنگ تحمیلی علیه ایران بود؛ دشمنی که تا قبل آن همه همت خود را بر پیروزی گذاشته بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با افزودن این مطلب که از آن لحظه به بعد، دشمن فکر پیروزی را از سر بیرون کرد و حالت تدافعی به خود گرفت تا از شکست جدی خود جلوگیری کند؛ تصریح کرد: فتح خرمشهر تنها فتح شهری مهم و حساس و تاریخی نیست، بلکه پیامی است که ایران با اقتدار تمام دفاع مقدس را مدیریت خواهد کرد و از آن روز دنیا شاهد پیروزی های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران بود.

 

وی سپس به ایام ارتحال حضرت امام(ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد اشاره و بیان کرد: امام نگاه منحرف شده جهان به دین و دنیا را تغییر داد و انقلاب مبتنی بر ارزش های دینی را مدیریت کرد در حالیکه تا قبل از آن شرق و غرب سال ها عدم کارایی دین را تبلیغ کرده بودند.

 

امام جمعه کرمان بیان کرد: امام به این انحراف پایان و نشان داد که می شود انقلابی را مبتنی بر دین به پیروزی رساند که در دنیا نمونه ندارد و عزت اسلامی را در دستور کار خود قرار داد.

 

وی به هفته ارتباطات و روابط عمومی هم اشاره کرد و با قدردانی از مدیران روابط عمومی ها، گفت: توجه مدیران به این نکته مهم است که روابط عمومی ها رزمندگان میدان مبارزه با جنگ های نرم و شناختی و رزمندگان مبارزه با دشمن در اطلاع رسانی درست و تبیین به موقع و شایسته و سربازارن و رزمندگان جهاد تبیین هستند.

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تأکید کرد: لازم است مدیران توجه به این مسئولیت و مأموریت را در دستگاه ها بیشتر مورد نظر قرار دهند زیرا دشمن همت خود را بر این گذاشته تا ذهن ها را دچار خدشه کند و با قلم ها و زبان های آلوده و خیانت بار علیه جمهوری اسلامی و مسئولان نظام فضاسازی کند که امیدواریم با کمک و تقویت بخش های روابط عمومی بتوانیم در جنگ شناختی دشمن موفق شویم.

 

 

کد خبر 1268510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha