یادواره شهدای اناج و فراجا برگزار شد

مراسم یادواره شهدای عزیز اناج و فراجا با حضور مسئولان استانی و شهرستان و بخش قره چای برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با ایام سالگرد فتح خرمشهر، مراسم یادواره شهدای اناج و فراجا با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا  برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید بیش از پیش در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان نهادینه شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با تاسی از شهدای و رزمندگان عاشورا گام در این مسیر ارزشمند نهادند، افزود: شهدا با توکل بر خدا و گوش به فرمان ولی امر خود در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و افتخاری بزرگ آفریدند.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از 40 سال از عمر با برکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد، بیان کرد: برای به ثمر نشستن این انقلاب خون های پاک زیادی بر زمین ریخته شده و تلاش ها و زحمات فراوانی کشیده شده تا این انقلاب این مسیر ارزشمند را طی کرده است.

 

حجت الاسلام تقوی اضافه کرد: امروز نیز دشمنان همواره در تلاش هستند با توطئه های فرهنگی مختلف بر این انقلاب و ارزش های والای آن خدشه وارد کنند که این مهم نیازمند هوشیاری و آگاهی ملت فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

 

گفتنی است در ادامه این مراسم کربلایی جواد محمدی به قرائت قرآن کریم و کربلایی سید رحیم محمدی به مداحی پرداختند و هچنین در این مراسم از خانواده شهدا و ایثارگران نیز تجلیل شد.

کد خبر 1269411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha