خانواده شهدا وارثان اصلی نظام هستند

سرهنگ ستیزه گفت: خانواده شهدا وارثان اصلی نظام هستند و همه مسئولان و مردم بايد در خدمت آنان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سرهنگ محمدعلی ستیزه امروز(جمعه، ۱۲ خرداد) در یادواره ۶۲ شهید والامقام بخش کرگانرود که در مسجد امام جعفر صادق(ع) بازار دهستان خطبه‌سرا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،اظهارکرد: آرامش امروز ايران اسلامی و اقتدار آن در جهان اتفاقی نیست بلکه این آرامش، عزت، امنیت و اقتدار را ما مديون خون پاک شهیدان والامقام انقلاب اسلامی هستیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه تالش با اشاره به اینکه خانواده شهدا وارثان اصلی نظام هستند و همه مسئولان و مردم بايد در خدمت آنان باشند، افزود: سركشی از خانواده شهدا و رسيدگی به مشكلات آنان از وظايف همگان است.

 

وی با بیان‌اینکه خانواده شهدا نور چشم جامعه هستند، تصریح‌کرد: تکریم و بزرگداشت شهدا و ایثارگران تکریم همه خوبی‌ها و بزرگواری‌هاست.

 

سرهنگ ستیزه گفت: خون شهيدان والامقام و صبر وبردباری خانواده معزز آنان عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی در جهان به ارمغان آورد.

 

فرمانده سپاه ناحیه تالش با اشاره به اینکه امروز همه‌ی مسئولین بدانند که اولویت خدمت باید برای مستضعفان و محرومان باشد، خاطرنشان‌کرد: همه بدانند که امام عزیزمان به ما آموخت تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت را چشیده باشند .

 

گفتنی است، یادواره ۶۲ شهید والامقام بخش کرگانرود شهرستان تالش در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان برگزار شد.

کد خبر 1271275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha