آغاز احداث موکب مسجد مقدس جمکران در مسیر نجف به کربلا

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران از آغاز عملیات خاک‌برداری و مسطح‌سازی زمین موکب به منظور احداث ساختمان دائمی این موکب در مسیر نجف به کربلای معلی خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده با اشاره به خرید زمین موکب مسجد مقدس جمکران به همت خیرین اظهار کرد: بعد از همراهی خیرین و خرید زمین موکب مسجد مقدس جمکران در عمود ۱۰۹۰ مسیر نجف به کربلای معلی برآن شدیم با احداث حسینیه و موکب دائمی «مع امام منصور» بتوانیم خدمات مختلفی را نه فقط در ایام اربعین؛ بلکه در تمام طول سال به زائران اباعبدالله (ع) ارائه کنیم.

 

وی ادامه داد: این موکب با نمای مسجد مقدس جمکران در زمینی با زیربنای سه هزار متر مربع در دو طبقه شامل حسینیه و محل اسکان در دو بخش خواهران و برادران، سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه و چایخانه احداث می شود.

 

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه عملیات خاکبرداری و مسطح سازی زمین موکب در حال انجام است، خاطرنشان کرد: عاشقان امام حسین(ع) و خیرین می توانند با هر توان مالی در ساخت این موکب سهیم شوند که به این منظور وب سایت موکب مسجد مقدس جمکران به نشانی https://mokeb.jamkaran.ir/ آماده دریافت نذورات خیرین و بانیان است.

 

 

 

کد خبر 1272641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha