یادواره ۶۴ شهید سنگرساز بی‌سنگر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

حجت‌الاسلام زمانی گفت: یادواره ۶۴ شهید سنگرساز بی‌سنگر به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور مسئولین ارشد استان و خانواده های شهدا و به میزبانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: یادواره ۶۴ شهید سنگرساز بی‌سنگر به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور مسئولین ارشد استان و خانواده های شهدا و به میزبانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: در این یادواره یادگاران هشت سال دفاع مقدس خاطرات جنگ تحملی را بازگو می کنند و از خانواده های شهدا نیز تجلیل می شود.

 

وی ابراز کرد: در زمان دوران دفاع مقدس از استان چهارمحال و بختیاری پنج هزار جهادگر عازم جبهه های حق علیه باطل شدند و همراه با سایر رزمندگان اسلام از خاک وطن دفاع کردند تا امروز امنیت و آسایش برای ایران اسلامی فراهم شود.

 

حجت‌الاسلام زمانی بابیان اینکه جهاد کشاورزی استان افتخار داشتن ۲۸ جانباز، ۲۳ آزاده و ۶۴ شهید را در کارنامه خود دارد افزود: جهادگران استان چهارمحال و بختیاری در زمان جنگ تحمیلی در عملیات های مختلفی حضور داشتند و از مرز و خاک وطن دفاع کردند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان جهاد کشاورزی و نصب تمثال شهدای شاخص جهاد کشاورزی در ورودی مرکز استان از جمله برنامه های هفته جهاد کشاورزی در استان است.

 

کد خبر 1273166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha