ادامه راه و سیره شهدا نیازمند بصیرت افزایی در نسل جوان و تعمیق باور‌های دینی است

سردار رادان ادامه دادن راه، سیره و تحقق وصایای شهدا را نیازمند بصیرت افزایی در نسل جوان و تعمیق باور‌های دینی دانست و گفت: رمز مقابله با نقشه‌های جنگ نرم دشمن، استفاده از ظرفیت و توان جوانان انقلابی در عرصه‌های علمی، دینی و فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، اولین یادواره سرداران و ۶۰ شهید مهندسی و پدافندغیرعامل فراجا امروز(پنجشنبه ۲۵خردادماه)در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج(ع)‌ سازمان عقیدتی و سیاسی انتظامی در قم برگزار شد.

 

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم، استقلال، عزت، اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی، ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و گفت: راه پر افتخار شهدای والا مقام و مجاهدان در راه خدا همیشه در تاریخ، درخشان و ادامه دار خواهد بود.

 

وی ادامه دادن راه، سیره و تحقق وصایای شهدا را نیازمند بصیرت افزایی در نسل جوان و تعمیق باور‌های دینی برشمرد و گفت: رمز مقابله با نقشه‌های جنگ نرم دشمنان، استفاده از ظرفیت و توان جوانان انقلابی در همه عرصه‌های علمی، دینی و فرهنگی است.

 

رادان با اشاره به اینکه سه‌عامل امامت، امت و مکتب باید در تحلیل مساله شهادت مورد توجه قرار گیرد، گفت: در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی که فضای مجازی هم نبود، مردم و جوانان ما به پیروی از امام راحل برخاستند و معنای امت را به نمایش گذاشتند.

 

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: بر این اساس این حقیقت است که نام و یاد شهدا همواره زنده است وگرنه انسان‌های زیادی بودند که در جنگ‌ها کشته شدند اما چون موضوع امامت، امت و مکتب برای آن‌ها صدق نمی‌کند، نام و یادی از آنان باقی نمانده است.

 

وی بابیان اینکه انقلاب ما توسط امام راحل و پس از ایشان با پرچم‌داری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مسیر مکتب عاشورا حرکت کرده است تصریح کرد: این سیره الگویی برای سایر رزمندگان در سراسر جبهه مقاومت از لبنان، عراق و یمن و سایر کشورها شده‌است.

 

لازم به ذکر است در این مراسم از دو عنوان کتاب سنگرسازان بی ادعا و مروری بر زندگی نامه شهدای مهندسی فراجا رونمایی شد.

 

کد خبر 1273222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha