دولت قبل از شروع مراسم اربعین زیرساخت های بهداشتی و درمانی در مهران  را آماده کند

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: وزرا قبل از شروع مراسم اربعین اقدامات لازم را جهت تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی در مهران فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌علی اکبر بسطامی در تذکری شفاهی در ادامه جلسه علنی امروز  دوشنبه (۲۹خرداد) مجلس گفت: امروز ۲۹ خردادماه سالروز شهادت فرمانده گردان ۵۰۳ لشگر یازده است که تنها یک نفر از گردانش مانده بود. من شهادت این سردار رشید اسلام را خدمت تمام همرزمان شهیدش و دیگر فاتحان مهران تسلیت عرض می کنم.شهید علی غیوری زاده فاتح بلندی های دوپازا در کردستان در عملیات نصر ۸ و در عملیات والفجر ۱۰ می باشد که جسد آن در محاصره دشمن قرار داشت و ده ها گلوله بر پیکر بی جان این شهید شلیک شد و ۱۲ سال و ۴ ماه و ۲۵ روز جسد این شهید بزرگوار در نقطه صفر مرزی مهران ماند و امروز مقبره این شهید در امامزاده سید حسن مهران است.

 

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مهران در زمان جنگ متعلق به کل ایران اسلامی بود. جای جای مهران با شهدای استان های مختلف کشور آشنا است و خون پاکشان در آن جا به زمین ریخته شده است و امروز هم مهران میزبان زوار امام حسین (ع) است و در واقع پیشانی ایران اسلامی و دروازه عتبات عالیات می باشد. از وزرای بهداشت و درمان و امور اقتصادی و دارایی و مدیرکل گمرک کل کشور تقاضا دارم مهران و ایلام را متعلق به کل کشور بدانند چرا که زیرساخت های بهداشتی و درمانی و سلامت در مهران فراهم نیست.

 

 

وی خاطر نشان کرد: از ریاست مجلس تقاضا دارم که در تیرماه سال جاری به مهران سفر کند تا وزرا قبل از شروع مراسم اربعین اقدامات لازم را جهت تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی و سایر زیرساخت ها در مهران فراهم کنند.

کد خبر 1273773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha