آغاز ثبت نام کلاس های فرهنگی در کانون امام رضا علیه السلام

ظهیری از برگزاری کلاس های هنری، فرهنگی، ورزشی و قرآنی در کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام، مسجد الاقصی اراک خبر داد.

 مجتبی ظهیری، با اشاره به فرا رسیدن ایم تابستان و اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، به برگزاری کلاس های مختلف در کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: این کلاس ها در رده های سنی مختلف از مهد کودک تا بزرگسالان برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام با بیان اینکه مهد قرآن و پیش دبستانی یاران مهدی (عج) کانون نیز در این ایام تبت نام دارند، اضافه کرد: شروع کلاس ها از اوایل خرداد ماه است و برخی کلاس های مهد قرآن همچون قصه گویی کودکان نیز آغاز شده است.

 

وی به برگزاری کلاس های بازی و زبان ویژه کودکان 4 تا 7 سال نیز اشاره کرد و ادامه داد: ثبت کلاس های پیش دبستانی و پیش طلایی (مهد قرآن 3 تا 6 سال) چرتکه، زبان، خلاقیت، نقاشی و ریاضی آغاز شده است.

 

ظهیری همچنین اضافه کرد: روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، نمایش ویژه گروه سنی 6 تا 8 سال و 8 سال به بالا، خیاطی، قلاب بافی، مکرومه بافی، نمد، گل آرایی، ساخت ماگ، عروسک بافی، نمد، تریکو بافی، کیف دوزی با چرم، عرسک های روسی، تزریقات و... از دیگر کلاس های ترتیب داده شده برای ایام تابستان هستند.

کد خبر 1273788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha