کمک به ازدواج ۵۵ جوان با هزینه ۵۵۰ میلیون تومانی در سال گذشته

حجت الاسلام کرمی با اشاره به لزوم همکاری و هم افزایی اوقاف با ورزش و جوانان گفت: ۶ موقوفه در اختیار اداره ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان گفت: هر دو دستگاه در راستای وظایف خود بنای خدمتگزار به مردم را دارند و باید باهم همپوشانی و هم افزایی در زمینه ازدواج ، اشتغال و  ورزش جوانان، داشته باشیم و جای کار بسیار برای کار و تعامل داریم. 

 


وی ادامه داد: بیش از ۶ مورد از موقوفات ما در سطح استان و بویژه شهرستان ابهر ،تحت اختیار و مدیریت اداره کل ورزش و جوانان است که درصدد حل مسئله و بازگشت آن به حوزه اختیار اوقاف هستیم و  بنای اوقاف در این خصوص بر تعامل و همکاری دوجانبه است اما قوانین وقفی  پیچیدگی های خاص خود را دارد و اوقاف بعنوان متولی موقوفات و نماینده واقف باید ایفای نقش کند و اگر وظیفه اصلی امانتداری وقف و احقاق حقوق موقوفات را پیگیری نکنیم مورد بازخواست سازمان اوقاف و دستگاههای نظارتی قرار می گیریم. 

 


حجت‌الاسلام کرمی در ادامه گفت: سعی ما براین است که در صورت اجرای طرح های سرمایه گذاری و احیای موقوفات در اختیار اداره کل ورزش و جوانان ، دوباره  این موقوفات در راستای استفاده جوانان و مردم احیا شود.

 


این مسئول در پایان گفت: سال گذشته طی اجرای طرح پیوند آسمانی از محل جذب مساعدت خیرین و همچنین درآمد موقوفات با نیات خیر ، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان به ۵۵ جوان در بحث تامین جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج کمک کردیم و امسال نیز این هدف را پیگیری می کنیم.

 


جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه بر رویکرد خدمات محور این اداره کل به جوانان در مجموعه ها و اماکن متعلق به این اداره کل تاکید کرد و گفت : مایلیم در جاهایی که نیاز است فضای ورزشی احداث کنیم و در اختیار مردم بگذاریم.

کد خبر 1273914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha