مفاخر آستارا تجلیل می‌شوند

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی از برگزاری جشنواره بزرگداشت مفاخر در بندر آستارا خبر داد و گفت: در این جشنواره مفاخر آستارا در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که امروز(پنجشنبه، ۱ تیر) در محل دفتر امام جمعه برگزار شد،اظهارکرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجرا است.

 

امام جمعه بندر آستارا از برگزاری جشنواره بزرگداشت مفاخر این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: در بخش اول و در صورت تامین هزینه‌ها برای بزرگداشت مفاخرمان به ویژه مفاخری که هنوز بین ما هستند و برای خانواده مفاخر فقید مراسم یادبودی برگزار کنیم.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به روند برگزاری جشنواره بزرگداشت مفاخر شهرستان آستارا،خاطرنشان‌کرد: در این راستا باید مفاخر شناسایی و صلاحیت آنها در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، ادبی، هنری و علمی به صورت دقیق بررسی شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر آستارا به موضوع جوانی جمعیت اشاره و با بیان‌اینکه این مسئله مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تصریح‌کرد: در حال حاضر رشد جمعیت در کشور منفی است و این خود آسیب‌هایی را به دنبال دارد که باید در راستای جوانی جمعیت فعالیت‌هایی انجام شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی بر ترویج ازدواج‌های آسان در جامعه تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها جوانان را به ازدواج آسان تشویق کنند و از برگزاری مراسمات و جشن‌های پرهزینه برای ازدواج جوانان پرهیز کنند.

کد خبر 1274376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha