همه دستگاه‌ها برای ارتقا فعالیت‌های فرهنگی مسجد و کانون‌های مساجد کمک کنند

نماینده انقلابی مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تاکید کرد: همه دستگاه ها برای ارتقا فعالیت های فرهنگی مسجد و کانون های مساجد بویژه اوقات فراغت کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا حيدري در خصوص مباحث غني سازي اوقات فراغت با دکتر احمد اميرآبادي فراهاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد ستاد اوقات فراغت استان پرداخت و برنامه های این ستاد برای ایام اوقات فراغت را تشریح کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمين حیدری در ادامه به کمبودها و نیازهای مبرم در امکانات و تجهیزات و مطالبات کانون ها و مساجد اشاره کرد و افزایش امکانات آموزشی، اردویی و ورزشی ویژه مساجد را از ضروریات دانست.

 

دکتر احمد امیر آبادی فراهانی نماینده انقلابی مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات مثبت حجت الاسلام و المسلمین حیدری، گفت: مدیر ستاد کانون های مساجد قم با فکر و تیم انقلابی کار را پیگیری می کند و ما به ایشان اعتماد و اطمینان داریم.

 

وی ادامه داد: کانون های مساجد امسال را خیلی خوب شروع کردند و من به عنوان نماینده مجلس هر چه بتوانم برای ارتقای فعالیت های فرهنگی مسجد و کانون کمک خواهم کرد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: من از سن دوازده سالگی در مسجد فعالیت فرهنگی داشتم و به مشکلات و موانع کارهای فرهنگی کاملا مطلع هستم؛ لذا هر چه بتوانم برای فعالیت های فرهنگی در کانون و مسجد تلاش می کنم.

 

امیرآبادی از دستگاه ها مختلف اعم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، استانداری، شهرداری و... خواست  تا در جهت غنی سازی برنامه های اوقات فراغت کمک و حمایت کنند.

کد خبر 1274550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha