نحوه ثبت نام در پایگاه قرآنی و مسابقه مدهامتان اعلام شد/ ثبت نام ۸۰ نفر از بچه‌های مسجدی کردستان در مدهامتان

کیامهر گفت: نحوه ثبت نام در پایگاه قرآنی و مسابقه مدهامتان ویژه بچه‌های مسجدی در استان کردستان اعلام شد.

بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در راستای شرکت بچه‌های مسجدی در مسابقه مدهامتان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با وارد شدن به سامانه «بچه‌های مسجدی» به آدرس bachehayemasjed.ir و انتخاب گزینه مدیریت کانون در این مسابقه شرکت کنند.


وی خاطرنشان کرد: در مرحله بعد بچه‌های مسجدی باید با انتخاب گزینه رویداد فهما نسبت به ثبت نام خود در این مسابقه اقدام نمایند.


کیامهر عنوان کرد: همچنین برای ثبت اطلاعات مسجد پایگاه قرآن و مدهامتان باید گزینه شبستان فرهنگ انتخاب و در رواق نور بر روی گزینه‌های ذکر شده کلیک شود تا اطلاعات لازم توسط شرکت کنندگان تکمیل شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد کردستان از مدهامتان به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجدی یاد کرد و گفت: شانزدهمین دوره این مسابقه با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی سراسر کشور برنامه‌ریزی شده که در سطح کشور اجرا می‌شود.


وی تصریح کرد: ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآن و فراگیر فعالیت‌های قرآنی از اهداف برگزاری این جشنواره است که در سه رده کودکان، نوجوانان و جوانان ویژه اعضای کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.


کیامهر اضافه کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، اذان، مفاهیم، استعدادیابی، حفظ کل، مکبری، ‌قرائت نماز، معارف اهل بیت(ع) و حفظ جزء ۳۰ برگزار می شود.


وی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در این دوره از جشنواره مدهامتان از یکم اردیبهشت آغاز شده است، اضافه کرد: آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره مدهامتان تا ۳۰ تیر ماه اعلام شده است و تاکنون ۸۰ نفر از بچه های مسجدی استان کردستان در مسابقه مدهامتان شرکت کرده‌اند.

کد خبر 1274665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha