حضور مسئولان قضایی جهرم در جمع بچه مسجدی‌های کانون «دوستان آسمانی» + عکس

رئیس دادگستری جهرم به اتفاق دادستان و معاون قضایی دادگستری با حضور در جمع بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، ساعتی از وقت خود را با بچه‌های مسجد سپری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، هفته قوه قضائیه، بهانه ای برای حضور مدیران قضایی در مساجد است تا ضمن بیان دستاوردها و عملکرد خود، توصیه هایی نیز در باب آسیب های اجتماعی و مشکلاتی که جامعه با آن دست و پنجه نرم می کند داشته باشند.

 

رئیس دادگستری جهرم نیز به اتفاق دادستان و معاون قضایی دادگستری شب گذشته در جمع بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» حاضر شده و پس از اقامه نماز جماعت، ساعتی از وقت خود را با بچه های مسجد سپری کردند.

 

بچه های مسجد نیز در این دیدار پای حرف مسئولان قضایی نشسته و با دقت توصیه های آنها را در مورد مسائل مختلف حوزه قضا شنیدند.

 

مسئولان حوزه قضایی شهرستان جهرم همچنین با حضور در بخش های مختلف این کانون به بازدید از فعالیت های بچه های مسجد پرداخت و ضمن بررسی دستاوردهای کانون در جریان روند این فعالیت ها قرار گرفت.

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»،‌ مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از کانون های فعال استان و کشور است که همه ساله در جشنواره های مختلف حائز رتبه های برتر کشوری و استانی می شود.

 

این کانون که بنای فعالیت های فرهنگی آن پس از دوران دفاع مقدس بنا نهاده شده است، اکنون با برخورداری از بیش از یک هزار و ۵۰۰ جوان و نوجوان مسجدی، به عنوان یک نهاد پیشرو و پیشگام تراز انقلاب اسلامی در آمده و خروجی آن مدیران توانمند و جوانان عالم و تحصیلکرده بسیاری است که هر کدام از آنها در جای جای کشور مشغول به فعالیت در خدمت رسانی به مردم هستند.

 

همچنین ‌گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از ۱۰ سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

 

کد خبر 1274737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha