سازمان تبلیغات اسلامی با قدرت ایمان و امید در توسعه فرهنگ دینی تلاش می کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با وجود مشکلات سخت افزاری، با قدرت نرم افزاری ایمان و امید در حوزه تبلیغ و توسعه فرهنگ دینی تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سرهنگ ابوالفضل حسین دوست در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با تبریک هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گفت: جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در جنگ شناختی و ادراکی و ترکیبی کنونی مشهود است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با وجود مشکلات سخت افزاری، با قدرت نرم افزاری ایمان و امید در حوزه تبلیغ و توسعه فرهنگ دینی تلاش می کند.

 

حسین دوست ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، برنامه های خوبی را در مدیریت هیئات مذهبی، مساجد، روحانیت، کانون های فرهنگی، جامعه مداحان و فعالیت های تبلیغی و قرآنی و برنامه های اوقات فراغت نوجوانان دارد.

 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل تصریح کرد: تعامل تشکل ها بویژه کانون و بسیج مداحان، هیئات مذهبی و ... باعث شده آران و بیدگل علیرغم آسیب ها و تهدیداتی که هیئات مذهبی را تهدید می کند، کمترین مشکل را در این حوزه در سطح کشور داشته باشد.

راه اندازی قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر هیئات مذهبی در آران و بیدگل 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل هم در این دیدار گفت: هم افزایی در حوزه های مختلف فرهنگی، مذهبی و تبلیغی بین اداره تبلیغات اسلامی و تشکل های وابسته آن و مجموعه بسیج می تواند تحول آفرین باشد.

 

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار افزود: همدلی و تعامل فرهنگی که بین مسئولان و مجموعه های فرهنگی آران و بیدگل وجود دارد کم نظیر است و نتیجه این همراهی مثبت بوده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه در حوزه تبلیغ از هم اکنون باید برای محرم برنامه ریزی کنیم، گفت: برای نخستین بار با همراهی اداره تبلیغات اسلامی و بسیج، قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر هیئات مذهبی در آران و بیدگل راه اندازی شده است که در ایام محرم فعالیت خواهد داشت.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: پویش های مختلفی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه های مختلف با عناوین مهرواره محله همدل، نشر خوبی ها، مهرواره اوج، هوای نو، خانه ها مهدوی، مهرواره بانور و... انجام شده و برکات زیادی را در شهرستان داشته است و امیدواریم با همراهی همه نهادها، این برنامه ها منسجم تر از گذشته تداوم داشته باشد.

 

یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامگذاری شده است.

 

کد خبر 1275239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha