بازدید مدیر ستاد کانون های مساجد قم از کانون های روستایی/ ارزیابی عملکرد بیش از یکصد کانون در سال جاری

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از بازدید و بررسی فعاليت بیش از یکصد کانون فرهنگی هنری مساجد قم و رفع مسايل و مشکلات آنان توسط کارشناسان این ستاد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید از کانون روستایی شهدای صرم در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهداف طرح بازدید از کانون ها گفت: با توجه به رسالت ذاتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای خدمات رسانی بهتر به کانون های استان قم، طرح بازدید دوره ای از فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد شهری و روستایی در دستور کار ستاد قرار گرفت.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: این طرح با هدف رصد فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، تخصیص مشوق ها بر اساس عملکرد کانون ها و سطح بندی و رتبه بندی مراکز اوقات فراغت از اردیبهشت ماه آغاز شد.

 

 

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: در فاز اول این طرح که تا پایان شهریورماه ادامه خواهد یافت، با تشکیل چند تیم بازرسی و بازدید متشکل از کارشناسان ستاد، همه کانون های شهری و روستایی بازدید و ارزیابی می شوند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هماهنگی قبلی مورد بازدید قرار گرفته و امام جماعت، مدیر کانون و کادر نوجوان کانون محور اصلی بازدید و گفتگو می باشد.

 

 

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: فعال و پویا بودن کانون، پیگیری برنامه های ابلاغی ستاد، ارزیابی فعالیت های فرهنگی هنری، بررسی رضایت کانون ها از برنامه ها، نحوه برگزاری برنامه های ملی و مناسبتی، بررسی تعامل کانون با دیگر مراکز فرهنگی فعال در مساجد و ... از جمله آیتم های ارزیابی کانون های مساجد است.

 

وی ادامه داد: دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات و احصای مشکلات و نیازهای کانون و انعکاس کامل و دقیق آن ها به مراکز مربوطه و پیگیری از نهاد های اجرایی استان به منظور رفع مشکلات، از دیگر بخش های طرح ارزیابی کانون هاست.

 

حجت الاسلام حیدری افزود: به منظور تسهیل در فرآیند بازدید ها و بالا بردن میزان دسترسی مدیران و کادر کانون ها به خدمات ستاد، زمان فعالیت ستاد کانون های مساجد در روزهای شنبه و دوشنبه از صبح ها به بعد از ظهر از ساعت 14 الی 21  منتقل شد.

 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: در این راستا تاکنون بیش از یکصد کانون توسط کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم مورد بازدید قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: در این بازدیدها از نزدیک بر نحوه فعالیت کادر نوجوان کانون و برگزاری کلاس های آموزشی، فعالیت های مذهبی، امور قرآنی و فعالیت های فرهنگی و هنری این کانون ها نظارت شده و مسائل و مشکلات آنها مورد گفتگو قرار می گیرد.

 

 

لازم به ذکر است مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در 10 ماه گذشته مصادف با آغاز فعالیت خود در ستاد کانون های مساجد استان قم، از بیش از هشتاد کانون شهری و روستایی در استان تا امروز بازدید کرده و از نزدیک در جریان برنامه ها و مسائل و مشکلات آنان قرار گرفته است.

کد خبر 1275800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha