موکب کانون های مساجد استان زنجان در مسیر عزاداری جاماندگان اربعین مستقر می شود

به گفته اسلامی، به منظور خدمت رسانی فرهنگی به جاماندگان اربعین حسینی، موکب بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در مسیر گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام مستقر خواهد شد.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: مسیر گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام زنجان در روزهای 14 و 15 شهریورماه امسال پذیرای جاماندگان اربعین حسینی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر دسته های عزاداری و سینه زنی به حرکت درمی آید، افزود: در مسیر عزاداری زائران جامانده از اربعین حسینی 30 موکب مستقر خواهد شد که 15 موکب در زمینه پذیرایی و 15 موکب در زمینه فرهنگی خدمات ارائه خواهند کرد.

اسلامی با اشاره به اینکه موکب بچه های مسجد کانون های مساجد استان زنجان نیز در مسیر عزاداری جاماندگان اربعین مستقر خواهد شد، افزود: اجرای سرود، برپایی نماز جماعت در موکب و اجرای مسابقه نقاشی با موضوع اربعین در این روزها پیش بینی شده است.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان با یادآوری اینکه سوره فجر شب قبل از اربعین حسینی در مساجد و کانون های مجری طرح تلاوت نور قرائت خواهد شد، تصریح کرد: تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع اربعین از دیگر برنامه های کانون های مساجد به مناسبت اربعین حسینی خواهد بود.

کد خبر 1621709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha