مردم خیر با انفاق مال خود به موکب ها در ثواب زائرین اربعین شریک هستند|لزوم تبیین دستاوردهای دولت

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: اینکه مردم نیک اندیش استان با انفاق در راه سیدالشهدا(ع) به موکب های اربعین کمک کردند تا پذیرای زائرین اربعین باشند در ثواب زوار الحسین(ع) شریک هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران و خطیب جمعه ساری در خطبه های امروز(۱۰شهریور) در جمع نمازگزاران مصلی امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی برلزوم تقوا پیشه کردن تاکید و اظهار کرد: باز خودم و شما نمازگزاران را به تقوا دعوت و سفارش می کنم.

وی با بیان اینکه قدردان همراهی مردم، خیرین و مسئولین برای تسهیل روند سفر اربعینی زائرین ایرانی هستیم، افزود: اینکه مردم نیک اندیش استان با انفاق در راه سیدالشهدا(ع) به موکب های اربعین کمک کردند تا پذیرای زائرین اربعین باشند در ثواب زائرین اربعین و موکب داران شریک هستند.

حجت الاسلام محمدی لائینی به تصویب طرح ساماندهی نیروهای شرکتی اشاره کرد و گفت: امید است شورای نگهبان با نگاه مثبت به این مصوبه بنگرد و برای قشرکاگری منشاء خیر باشد.

وی به منویات رهبری در دیدار با دولتمردان اشاره کرد و افزود: معظم له به جهت رضایتمندی از کارهای زیربنایی دولت در کشور از رئیس دولت سیزدهم تمجید کردند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به افتتاح پروژه ملی فاز یازدهم پتروشیمی در هفته دولت، آن را اقدامی مهم دانست و گفت: پروژه‌ای عظیم ۲۰ساله که هر روز ۴۶ میلیون مترمکعب گاز و در سال ۵ میلیارد دلار فرآورده دارد امروز در فاز پیشرفت قرار دارد، در حالی که در دولت‌های گذششته بیش از ۴۰میلیارد دلار ضرر وارد شده بود، اما با عنایت خداوند متعال پروژه ها در دولت سیزدهم در حال پیشرفت است.

وی اضافه کرد: رفع قطعی مکرر برق در تابستان و جلوگیری از افت فشار گاز در زمستان، افتتاح فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی، عضویت در دو سازمان جهانی شانگهای و بریکس از جمله دیگر دستاوردهای دولت است.

امام جمعه ساری خطاب به صاحبان فکر، اندیشه و قلم خواستار تبیین دستاوردهای دولت برای مردم شد و گفت: از شهید رجایی چنین نقل شده که گفتند «اگر یک روزی آمریکا به ما بگوید ما به شما گندم نمی‌دهیم مگر اینکه مطیع ما شوید ما حاضریم یک نان را با ۳۶ میلیون نفر جمعیت تقسیم کنیم اما زیر بار خواسته‌های آنان نرویم.»

کد خبر 1622640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha