زنده بودن فرهنگ ایثار شهادت به برکت نگاه حسین گونه و زینب گونه در جامعه است

معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اگر امروز می بینیم فرهنگ ایثار در جامعه ما زنده است به برکت همان نگاه حسین گونه و زینب گونه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست معتمدین معین و شورای مشورتی فرماندار بویراحمد به ریاست معاونت سیاسی، امنیتی فرماندار و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست که به منظور رفع مشکلات خانواده های ایثارگران تشکیل شد، گفت: رفع مشکلات خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران باید در راس کار کلیه ادارات و نهادها قرار گیرد، زیرا ما همیشه بدهکار این قشر از جامعه هستیم و آنها از جان و مال خود برای امنیت ما و تداوم جمهوری اسلامی مایه گذاشتند.

پرویز حقیقت با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، افزود: امام حسین(ع) در آن مقطع خون داد تا به ایثار امروز معنا ببخشد، جان داد تا به مرده دلان امروز جان دلی زنده بدمد که در برابر آن مسائلی که می خواهند انسانیت را به قهقرا ببرند بایستند و مبارزه کنند.

وی  ادامه داد: ما بزرگ مرد عالم بشریت آقا امام حسین(ع) را داریم که درس ایستادگی به ما داد و در ادامه حضرت زینب(س)را داریم که مردگونه در عاشورا مقاومت و ایستادگی کرد، و اگر امروز می بینیم فرهنگ ایثار در جامعه ما زنده است به برکت همان نگاه حسین گونه و زینب گونه است.

حقیقت با اشاره به مشکلات و دغدغه های جامعه ایثارگران، گفت: امروز باید از جامعه بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر کرد و این گونه نیست که ما نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران بی تفاوت باشیم.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: ما می دانیم که با مشکلاتی نیز مواجه هستیم ولی زیبنده نیست کسی که روزی‌ برای این، سرزمین و دفاع از ناموس این سرزمین جان داده دغدغه نان و درمان داشته باشد، لذا همه ما باید با هم همکاری داشته باشیم که جامعه ایثارگران این دغدغه ها را نداشته باشند.

گفتنی است در پایان این نشست معتمدین و شوراهای مشورتی نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کرده و خواستار رسیدگی مسئولین به مسائل مربوط به خانواده های معظم شاهد، ایثارگر و تلاش برای رفع مشکلات آنها شدند.

کد خبر 1623254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha