جریان دفاع مقدس مقطع بسیار حساس و مهم در تاریخ کشور/ دشمنان با دروغ پراکنی به دنبال وارونه جلوه دادن پیشرفت های نظام هستند

آیت الله نورمفیدی گفت: جریان دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی و ایستادگی کشور ما با تمام وجودش در مقابل تهاجم دنیا، مقطع بسیار حساس و مهمی در تاریخ کشور ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه ۳۱ شهریور) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به ۳۱ شهریور، روز دفاع مقدس و آغاز هفته دفاع مقدس، گفت جریان دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی و ایستادگی کشور ما با تمام وجودش در مقابل تهاجم دنیا، مقطع بسیار حساس و مهمی در تاریخ کشور ماست.

امام جمعه گرگان افزود: دنیا با تمام توانش وارد جنگ علیه کشور ما شد و امکانات سلاحی، سیاسی و اقتصادی و پول ها و دلارهای نفتی را در اختیار صدام بعثی قرار داد تا جمهوری اسلامی ایران را از پا درآورند و همان جا خفه کنند.

وی با بیان اینکه بعثی ها هر کاری که می خواستند انجام دادند و کوتاهی نکردند، گفت: در مقابل این همه تهاجم، دست ما خالی بود ولی ایستادگی این ملت بزرگ و کم نظیر، قوای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و همه مردم نگذاشت یک وجب از خاک این کشور تصرف شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این ایستادگی و مقاومت ملت همیشه در صحنه مردم، در نهایت سبب پیروزی ملت ایران شد.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که این مقطع حساس کشور ما را به شکل دیگری معرفی کنند، گفت: آنها با دروغ پراکنی به دنبال وارونه جلوه دادن بسیاری از مسائل و پیشرفت ها به ملت ایران به خصوص نسل جوان هستند.

وی اظهارداشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف به پیشرفت های زیادی دست یافته که دشمنان نمی خواهند پیشرفت آن را ببیند.

امام جمعه گرگان با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) در یکشنبه هفته آینده هشتم ربیع الاول، افزود: از مسئولیت های بزرگ این امام حفظ جان امام زمان(عج) بوده است.

وی ادامه داد: در روز نهم ربیع امام زمان(عج) به امامت شدند و این روز را به همه کسانی که منتظر یک مرد الهی برای نجات دنیا و بشریت هستند تبریک می گوییم.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ۲۵ شهریور، سالگرد اغتشاشات سال گذشته، گفت: دشمنان از چند ماه قبل بسیار تلاش کردند و مرتب در شبکه هایشان می دمیدند تا مردم را تحریک کرده و وارد جریاناتی کنند و اغتششات بزرگتری به وجود آورند اما هر چه تلاش کردند هیچ مسئله و مشکلی هم پیش نیامد و ۲۵ شهریور به سلامتی پشت سر گذاشته شد.

وی در خصوص سخنرانی رئیس جمهور، افزود: سخنرانی ایشان در سازمان ملل بسیار خوب بود، رئیس جمهور در این سخنرانی ابتدا مسئله دفاع از قرآن و اینکه سازمان ملل و همچنین مجمع جهانی باید از همه ادیان و کتب آسمانی دفاع کند و نگذارند به حریم انبیا و کتاب های آسمانی توهین کنند، صحبت کردند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: جهان در حال عوض شدن است و آن یکجانبه گرایی آمریکایی در حال غروب کردن است.

کد خبر 1725234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha