تبلیغ هوشمندانه اولویت اصلی طلبه های خواهر باشد/ ایجاد رشته تخصصی تبلیغ در حوزه

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با بیان اینکه تبلیغ هوشمندانه اولویت اصلی طلبه های خواهر باشد، پیشنهاد داد: رشته تخصصی تبلیغ در حوزه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی  ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ در دیدار مبلغین و طلاب، تبلیغ را اولویت اول عنوان کردند و تصریح کردند: «اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود، دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.»

حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسین کبیریان» همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: امسال نیز مانند سال های قبل یک سری وظایف ذاتی بر عهده طلبه های خواهر وجود دارد که شامل تحصیل علوم اسلامی، تهذیب نفس، تبلیغ، کنشگری و ابلاغ مسایل مختلف به جامعه می باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان در دیدار با طلاب عنایت خاص و توجه ویژه به موضوع تبلیغ داشتند و تبلیغ را اولویت اول و اصلی طلبه ها عنوان نمودند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب در حوزه تبلیغ باید در این بخش برنامه ریزی کنیم تا زمینه مناسب برای تبلیغ طلاب فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان تصریح کرد: در صورت امکان باید رشته تخصصی تبلیغ در حوزه های علمیه ایجاد شود. همچنین کارگاه های آموزشی برای ارتقای وضعیت تبلیغ برگزار شود.

وی تاکید کرد: باید شرایط حضور خواهران طلبه در عرصه های مختلف تبلیغ و ارتقای کنشگری های اجتماعی را فراهم کنیم.

کد خبر 1725597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha