نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی کلیدی است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی را اساسی و کلیدی دانست و گفت: دفاع جانانه ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی به ویژه جوانان شجاع در دوران دفاع مقدس سند افتخاری در تاریخ انقلاب و کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی امروز(چهارشنبه، ۵ مهر) در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی که با محوریت وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبارستیزی در محل بلوار معاد این شهر برگزار شد یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و با تبریک هفته دفاع مقدس،اظهارکرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از ایمان، عقیده و مرز و کیان کشور دفاع کردند تا ما امروز در آسایش و امنیت باشیم.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه دفاع جانانه ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی به ویژه جوانان شجاع در دوران دفاع مقدس سند افتخاری در تاریخ انقلاب و کشور است، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال فداکاری و ایثارگری جوانان برومند ایران اسلامی است.

وی به نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی امتحان خود را به خوبی پس دادند و این توجه مقام معظم رهبری به جوانان این را نشان می‌دهد که شما می‌توانید در گام دوم انقلاب اسلامی نیز موثرواقع شوید.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی را اساسی و کلیدی دانست و خاطرنشان‌کرد: ظرفیت و توان شما جوانان و دانش‌آموزان بسیار بالا است و باید در این مرحله خوب درس خوانده، یاد گرفته و بصیرت داشته باشید و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارید.

امام جمعه بندر آستارا گفت: امروز این حرکت و حضور شما در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی این را ثابت کرد که همیشه پای انقلاب ایستاده و حرکت کرده‌اید و این مسیر را با تمام توان ادامه می‌دهید.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری نیز در این اجتماع با تبریک هفته دفاع مقدس،اظهارکرد: امروز شما جوانان با حضور در این اجتماع با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید بیعت کردید.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه جوانان دیروزی در چله اول انقلاب به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و در تثبیت انقلاب نیز گام‌های مهمی برداشتند، افزود: جوانان امروز نیز با الگوبرداری از نسل‌های گذشته در تمدن‌سازی نقش آفرین هستند و خواهند بود.

وی از جوانان به عنوان صاحبان انقلاب نام برد و تصریح‌کرد: جوانان در گام دوم انقلاب نقش اساسی و سرنوشت سازی را بر عهده دارند.

سرهنگ قنبری خاطرنشان‌کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی و آحاد مردم کسانی بودند که انقلاب اسلامی را تثبیت کردند و امروز برای بالندگی، پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی همه مسئولان مکلف هستند که نظام را در عرصه‌های مختلف همراهی کنند تا به دست صاحب اصلی آن برسد.

گفتنی است، اجرای سرود، پخش آهنگ‌های حماسی و اجرای نمایش طنز از دیگر برنامه‌های اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی بود.

کد خبر 1725958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha