گفتمان جهادی ادامه دهنده راه شهدای دوران دفاع مقدس است

سردار زهرایی با بیان اینکه گفتمان جهادی ادامه دهنده راه شهدای دوران دفاع مقدس است، گفت: تفکر میدانی دوران دفاع مقدس همچنان زنده است و خدمت رسانی به مردم در امتداد راه شهدا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار محمد زهرایی امروز (چهارشنبه ۵ مهر) در همایش جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در گرگان گفت: صدام در چهل و سه سال قبل با یک خطای محاسباتی در وسط نشست خبری خود با ترک جلسه به خبرنگاران اعلام کرد که ادامه نشست خبری را یک هفته بعد در تهران برگزار خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: برخی افراد در داخل کشور نیز در همان ایام با یک خطای محاسباتی ساده لوحانه تحت تاثیر قرار گرفتند و فکر می کردند انقلاب اسلامی ایران رفتنی است و تمام می شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه و مدافع انقلاب اسلامی بعد از هشت سال دفاع مقدس نیز در ۳۰ سال گذشته در اوج فتنه افروزی و بحران های ایجاد شده به میدان آمدند و به دشمنان اجازه دست درازی ندادند.

سردار زهرایی با بیان اینکه گفتمان جهادی ادامه دهنده  راه شهدای دوران دفاع مقدس است، گفت: تفکر میدانی دوران دفاع مقدس همچنان زنده است و خدمت رسانی به مردم در امتداد راه شهدا قرار دارد.

کد خبر 1725964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha