آغاز به کار جشنواره «روستا آباد» در مصلی تهران

آیین افتتاحیه بزرگترین رویداد نمایشگاهی عرضه محصولات روستایی و عشایری با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، پنجمین نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری بعدازظهر ۱۲ مهر با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهوری در مصلی امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد.

«سید امیرحسین مدنی» در مراسم آغاز به کار پنجمین نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری و جشنواره «روستا آباد» گفت: نمایشگاه «روستا آباد» از امروز تا ۱۸ مهرماه در محل مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه در پنجمین دوره این نمایشگاه، روستائیان و عشایر توانمندهای قدرت اقتصادی خود را با عرضه انواع محصولات ارائه می کنند، افزود: پنجمین نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری با حضور ۴ هزار از فعالان روستایی و عشایر از سراسر کشور در ۱۲۰۰غرفه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای بازهای بومی - محلی، برنامه‌های ورزشی، آشپزی، معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی و نمایش محصولات کشاورزی و تولیدات لبنی و برپایی سیاه چادر عشایر اقوام مختلف و موزیک عشایر، نشست‌های هم اندیشی صاحب نظران و اندیشمندان از برنامه های این نمایشگاه است.
در ادامه «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهوری، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، حجت الاسلام والمسلمین «کمال خداداده» و جمعی از مسئولان از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.

گروه عروسکی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و گروه سرود آیینی کانون های فرهنی هنری مساجد نیز در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.

گفتنی است، ۱۵ مهرماه در روز روستا و عشایر نیز مراسم تجلیل از روستائیان برترو فعال برگزار می‌شود.

کد خبر 1727112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha