بررسی مشروعیتِ مقاومت مردم فلسطین در فقه شیعه و حقوق بین الملل

مشروعیتِ مقاومت مردم فلسطین در فقه شیعه و حقوق بین الملل در برنامه این هفته تلویزیون اینترنتی پاسخ با حضور آیت الله کعبی بررسی می شود.

به گزارش گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان؛ برنامه این هفته تلویزیون اینترنتی پاسخ با موضوع «مشروعیتِ مقاومت مردم فلسطین(در فقه شیعه و حقوق بین الملل)» با حضور آیت الله عباس کعبی نسب؛ عضو مجلس خبرگان رهبری اجرا می شود.

بنابراین گزارش در این برنامه در خصوص موضوعاتی چون توصیف و تحلیل بافت اجتماعی رژیم اسرائیل (مردم شناسی)؛ مسئله غصب سرزمین فلسطینیان؛ مسئله دفاع مشروع و مقابله به مثل مسئله صهیونیسم و تفکیک آن از یهود صحبت خواهد شد.

لازم به ذکر است در این برنامه به دو سوال عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در کلام رهبری چیست؟ خط نسبت دادن حرکت فلسطین به ایران در رسانه ها و فرمایش مقام رهبری چه تفاوتی دارد؟  توسط آیت الله کعبی پاسخ داده می شود.

برنامه این هفته تلویزیون اینترنتی پاسخ چهارشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ به صورت برخط با اینترنت رایگان در تلویزیون اینترنتی پاسخ به نشانی https://heyatonline.ir/pasokh.tv  و سایت پاسخ تی وی به نشانی pasokh.Tv پخش می شود.

لازم به ذکر است؛ شبکه تلویزیون اینترنتی پاسخ با هدف ارائه پاسخهای چند رسانه ­ای و روزآمد به شبهات در بستر رسانه و فضای مجازی و با همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه ­های علمیه راه اندازی شده است. 

کد خبر 1728119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha