تاثیر مثبت کانون های مساجد در رشد و تعالی معنوی جوانان و نوجوانان

حجت الاسلام نوفرستی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی متناسب می توانند به رشد و تعالی معنوی جوانان و نوجوانان کمک بسیاری کنند و پرداختن به مباحث اقتصادی، ازدواج و اشتغال با استفاده از نوآوری ها نیز از دیگر ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی-قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: جایگاه مسجد، جایگاه مومنین و انسان های باتقوا و بااخلاص است.

وی در ادامه بیان کرد: مسجد مامنی برای همه جوانان است و کسانی که در مجموعه بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت می کنند بحث انسجام به جوانان و تدبیر اجرای فعالیت های متناسب با آنان را در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه یکی از مباحث مهم این است که بین ارکان فعال در مسجد ارتباط عمیق برقرار شود، افزود: انتظار داریم همه ائمه جماعات مساجد از این ظرفیت ها استفاده کنند و سعی شود اخوت و برادری و بحث تقسیم به کار مورد توجه قرار گیرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی برای افزایش معرفت جوانان و نوجوانان است و باید از فرصت ها در این زمینه بهره ببرند.

وی ادامه داد: قطعا کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با همراهی ائمه جماعات با برنامه ریزی مناسب در جهت ولایت فقیه و معرفت افزایی حرکت کنند و جوانان نیز از فضای مجازی در جهت افزایش معرفت بهره ببرند.

حجت الاسلام نوفرستی عنوان داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی متناسب می توانند به رشد و تعالی معنوی جوانان و نوجوانان کمک بسیاری کنند و پرداختن به مباحث اقتصادی، ازدواج و اشتغال با استفاده از نوآوری ها نیز از دیگر ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

کد خبر 1728232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha