راهبرد مقاومت و جهاد تنها راه آزاد سازی قدس است

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس شریف، گفت: راهبرد مقاومت و جهاد بهترین شیوه مبارزه با رژیم کودک کش اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران و خطیب جمعه ساری در خطبه های نمازجمعه امروز(۲۱مهر) در جمع نمازگزاران مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران،با بیان اینکه امام علی(ع) در خطبه ۲۷نهج البلاغه فرمودند: «جهاد یکی از درهای بهشت است این در به روی همه گشوده نمی شود برای افراد ویژه و خاص از بندگان خدا گشوده شده است.»، اظهار کرد: جنگ با هوای نفس جهاد اکبر است.

وی با بیان اینکه تقوا و پرهیزگاری پیش نیاز مبارزه با هوای نفس است، افزود: در متون دینی به جهاد اکبر یعنی تقوا پیشه کردن و مخالفت با نفس سفارش شده است.

راهبرد مقاومت و جهاد تنها راه آزاد سازی قدس است

امام جمعه ساری با اشاره به روز اسکان معلولان و سالمندان برلزوم تامین مسکن معلولان و سالمندان تاکید کرد و خواستار ایجاد زیرساخت های حضور نابینایان در جامعه شد.

وی به روز غذا و فقر اشاره کرد و گفت: اگر غذا درست مدیریت شود فقر از بین می رود؛ اصلاح الگوی مصرف در بحث غذا، سوخت، انرژی و ... باید بین مسلمانان مورد توجه باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با انتقاد از فسادشدن برخی مواد اولیه در انبارهای بنادر استان، خاطرنشان شد: اگر غذا به درستی مدیریت شود،  فقر در جامعه ریشه کن می شود.

راهبرد مقاومت و جهاد تنها راه آزاد سازی قدس است

وی ضمن قدردانی از خداوند متعال برای نزول رحمت الهی برلزوم مدیریت آب های سطحی تاکید کرد و گفت: اگر آبندان های استان لایروبی شوند ظرفیت آن ها ۲برابر می شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی در ادامه سخنانش ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای طریق القدس و اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی و اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، افزود: راهبرد مقاومت و جهاد بهترین شیوه مبارزه با رژیم کودک کش اسرائیل است.

راهبرد مقاومت و جهاد تنها راه آزاد سازی قدس است

خطیب جمعه ساری با تاکید براینکه جریان فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با راهبرد درپیش گرفته شده از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) زنده شده است، خاطرنشان شد: عملیات طوفان الاقصی امتداد جریان فلسطین که با هدایت های داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفته، است.

راهبرد مقاومت و جهاد تنها راه آزاد سازی قدس است

کد خبر 1728393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha