اجرای پویش لبخند مادری در استان مرکزی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی از اجرای پویش لبخند مادری در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور خبرداد.

حجت الاسلام بهنام غریبی،  با اشاره به اجرای پویش لبخند مادری در استان همزمان با سراسر کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در راستای حمایت از فرزندآوری و فرزندپروری پویش لبخند مادری از سوی بنیاد ١٥خرداد ستاد اجرایی فرمان امام برای خانواده های مثبت پنج که دارای سه فرزند یا بیشتر میباشند آغاز شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه این بسته حمایتی شامل ٤٠ قلم کالای مورد نیاز نوزاد از تولد تا دوسالگی است، افزود: این بسته های حمایتی شامل لباس، حوله، تب سنج، فلاسک، ظرف غذا، شیشه شیر، پستونک، پتو، لوازم بهداشتی و... می باشد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در این پویش عموم مردم مشمول طرح می شوند، اظهار کرد: الویت خانواده های کم برخوردار و دارای سه فرزند به بالا هستند.

حجت الاسلام غریبی ادامه داد:بسته حمایتی لبخند مادری به زوج های دانشگاهی متاهل صاحب فرزند وخانواده های دارای چند قلو نیز اختصاص می یابد.

معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام با اشاره به اجرای این طرح در ٣١استان تصریح کرد: درسال گذشته ١٥هزار بسته در سطح کشور اهدا شد و امسال بناداریم باکمک مردم و خیرین این عدد را افزایش داده و افراد بیشتری کمک کنیم.

وی درپایان اذعان داشت:مردم و خیرین نیز برای مشارکت در تأمین بسته‌های لبخند مادری و سایر اقلام طرح می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۴۲*۷۸۰* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 1728774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha