دستگیری ۲۴ کارچاق کن در حوزه های قضایی گلستان طی ۶ ماهه امسال

آسیابی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، ۲۴ کارچاق کن در حوزه های قضایی استان با تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی گفت: در پی گزارش دریافت گزارش هایی مبنی بر جعل احکام دادگاه های استان گلستان، بلافاصله بررسی این موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بررسی ها، کارمندان حفاظت و اطلاعات استان را به یکی از دفاتر خدمات کامپیوتری شهر گرگان رساند و متوجه شدند مسئول این دفتر  با سوء استفاده از اعتماد مشتریان خود و ورود به سامانه ثنا آنان، رای پرونده های آنها را برای مقاصد شخصی، جعل می کند.

وی ادامه داد: در یک مورد، این فرد آرای پرونده های مربوط به دادگاه خانواده مانند نفقه، مهریه و طلاق را جعل کرده بود تا با ارائه آن به دختر مورد علاقه اش او را متقاعد کند از همسرش جدا شده است و به این ترتیب رضایت این خانم را، برای ازدواج جلب کند.

آسیابی افزود: متهم توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بازداشت و پرونده وی در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است.

وی اعلام کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، ۲۴ کارچاق کن در حوزه های قضایی استان با تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش های مردم درباره کارچاق کن ها و متخلفان در حوزه های قضایی و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می کند.

کد خبر 1728818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha