توزیع کمک های مومنانه بین خانواده های کم برخوردار از سوی خادمیاران

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان پاکدشت با اشاره به ضرورت سرکشی و رسیدگی به خانواده های کم برخوردار منطقه گفت : با مشارکت  خیرین و خادمیاران کانون خدمات عمومی خدمت رضوی شهرستان پاکدشت  توزیع کمک های مومنانه در این شهرستان در دستور کار است

خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه، اولین دوره پیشرفته گرافیک در شاخه موشن، استوری و عکس نوشته توسط کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران با مشارکت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ برای خادمیاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

احمد زمردی سررابط کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی درارتباط با اهداف برگزاری این دوره کارگاهی گفت: اهمیت و مزایای آموزش خادمیاران و یاوران رضوی، افزایش بهره وری و عملکرد بهتر آنهاست.

وی افزود: هنگامیکه کارآموزان تحت آموزش قرار می‌گیرند، مهارت‌ها و دانش آنها درحوزه گرافیک  بهبود می‌یابد و اعتماد آنها به توانایی‌هایشان افزایش می‌یابد. این کار عملکرد آنها را بهبود بخشیده و با انگیزه و شور و شوق خاصی به فعالیت می پردازند.

سر رابط کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران گفت: طراحی گرافیک به عنوان طراحی ارتباطات و ارتباط بصری نیز شناخته می شود. طراحان گرافیک تصاویر بصری را با استفاده از قلم و کاغذ و یا نرم افزارهای رایانه ای خلق می کنند. این طراحان از محیط اطراف ایده می گیرند تا آثاری برای آگاهی دادن یا جذب مشتری تولید کنند.

وی درادامه عنوان کرد: رسالت رسانه به ویژه در بارگاه مطهر رضوی دارای اهمیت بالایی بوده و خادمیاران و یاوران رضوی باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا تولیدات محتوایی در خور و شایسته مقام امام رئوف باشد.

زمردی در پایان افزود: این دوره آموزشی دارای ۱۰ جلسه حضوری است که به میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران آغاز و هردوره با ۳۵ نفر برگزار خواهد شد.

 برگزاری جلسه ستاد کانون فضای مجازی و خبر رضوی منطقه ۱۲ تهران

جلسه هماهنگی ستاد کانون فضای مجازی و خبر رضوی منطقه ۱۲ تهران به میزبانی مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) محله میدان شهدا با حضور اعضای ستاد برگزار گردید. روز دوشنبه بیست و چهارم مهر ماه مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) محله میدان شهدا میزبان جلسه هماهنگی ستاد کانون فضای مجازی و خبر رضوی منطقه ۱۲ تهران بود.

جلسه با حضور اعضای ستاد کانون فضای مجازی و خبر رضوی منطقه تشکیل و با قرائت آیاتی چند از کلام الله قرآن کریم و همخوانی صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) آغاز شد.

محمدی مسئول کانون فضای مجازی و خبر منطقه ۱۲ تهران به برنامه ها و رویکردهای کانون منطقه اشاره نمود و در مورد ضرورت فعالیت و تبلیغ در فضای مجازی گفت: بی شک از مهم ترین مواردی که تبلیغ در فضای مجازی را ضروری می کند، کثرت مخاطبان حاضر در این بستر و آسانی برقراری ارتباط با آنهاست.

در ادامه خانم رفیعا دبیر جلسه در مورد ضرورت و اهمیت فعالیت گروهی افزود: از گرد هم آمدن افراد، ایده های قوی و آرای محکم تولید می شود، همچنین انگیزه انسان در جمع، تشدید می شود. وقتی ما با دیگران پیوند می یابیم، امیدمان به اتمام کار بیشتر می شود و استقامت ما برای پافشاری در پیگیری مقصد افزایش می یابد.

خانم رفیعا در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: کار گروهی سبب می شود که کمیت و کیفیت کار انجام شده، بالاتر و بهتر از کار فردی باشد همچنین کار گروهی موجب رشد قدرت فکری و عملی اعضا می شود. در گروه، افراد از یکدیگر کار می آموزند و به سرعت و سهولت بیشتری نیروی انسانی پدید می آید و کسانی که به صورت فردی کار می کنند، هرچند ممکن است منشأ پیدایش آثار بزرگی شوند، اما با رفتن آنان کسی که راهشان را ادامه دهد و جایگزین آنان شود، یافت نمی شود. اما در یک گروه همه باهم رشد می کنند و از یکدیگر بهره می برند و فعالیت گروهی قائم به شخص نخواهد بود.

همچنین اعضای ستاد به طور جداگانه برنامه ها و پیشنهادات خود را ارائه دادند و همفکری های لازم  انجام شد.گفتنی است در انتهای مراسم توسط آقای محمدی مسئول کانون فضای مجازی و خبر رضوی منطقه ۱۲ از زحمات و فعالیت خالصانه اعضای ستاد تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

توزیع کمک های مومنانه بین خانواده های کم برخوردار شهرستان پاکدشت

 حسین حاج علی محمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان پاکدشت با اشاره به ضرورت سرکشی و رسیدگی به خانواده های کم برخوردار منطقه گفت : با مشارکت  خیرین و خادمیاران کانون خدمات عمومی خدمت رضوی شهرستان پاکدشت  طی دومین مرحله در ماه جاری تعداد  ۴۰ بسته مواد غذایی شامل برنج ، روغن ، رب گوجه فرنگی و .... و همچنین ۹۰ بسته لوازم التحریر بین خانواده های کم برخوردار منطقه توزیع گردید.

وی در ادامه  گفت : توزیع بسته های معیشتی ، پخت و توزیع غذای حضرتی ، توزیع اقلام بهداشتی و ...‌ از فعالیت‌های کانون  عمومی خدمت  رضوی شهرستان پاکدشت می باشد که به صورت منظم و با مشارکت خیرین در سطح شهرستان اجرا می شود .

دیدار جمعی از خادمیارن رضوی شهرستان پاکدشت با جانباز سرافراز منوچهر امانی

 حسین حاج علی محمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان پاکدشت ضمن دیدار و گفت گو با جانباز سرافراز از رشادتهای جانبازان در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد . وی در ادامه این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای همه جانبازان برای رزمندگان مقاومت اسلامی حماس آرزوی نصرت و پیروزی کرد و گفت : ان شاالله طبق فرمایشات مقام معظم رهبری قدس شریف آزاد خواهد شد .در پایان این دیدار  با اهداء هدایای متبرک رضوی از این جانباز سرافراز تجلیل به عمل آمد .

 جانباز سرافراز منوچهر امانی سال ۱۳۴۶  در تهران متولد شد و در سال ۱۳۶۷  طی عملیات مرصاد مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

 برگزاری جلسه جهاد تبیین توسط کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه ۳ تهران

 در روز سه شنبه مورخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ با عنایت امام رئوف و به همّت کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه ۳ تهران و با همکاری کانون محلّه ای مسجد مهدیه، جلسه جهاد تبیین با موضوع «دشمن شناسی از منظر قرآن کریم» با حضور جمعی از خادمیاران رضوی و اهالی محل و نمازگزاران، در مسجد مهدیه واقع در خیابان دیباجی جنوبی برگزار شد.

در این جلسه کریمی، مسئول کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه ۳ تهران، ضمن بیان علّت های اهمّیّت دشمن شناسی،  بر ریشه های دشمنی از منظر قرآن کریم بر اساس آیات قرآن تاکید کرد.

گفتنی است، همزمان با برگزاری جلسه،  میز نقاشی با موضوع « کودکان مظلوم فلسطین » برای کودکان توسط کانون فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۳ برپاشد.

کد خبر 1729205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha