هنرمندان عرصه تجسمی در محکومیت جنایات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی در موزه هنرهای معاصر گرد هم می آیند

اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی خواست در گردهمایی محکومیت جنایات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی در موزه هنرهای معاصر حصور یابند .

به گزارش خبرگزاری شبستان، اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی خواست در محکومیت جنایات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۹ مهر ماه در موزه هنرهای معاصر حضور پیدا کنند. 

در متن این اطلاعیه امده است: 

هو المنتقم

*گردهمایی بزرگ هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی در محکومیت جنایات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی*

هنرمند گرانقدر
با سلام و احترام

همان‌گونه که استحضار دارید، جنایات رژیم وحشی و کودک‌کش صهیونیستی، این روزها به فجیع‌ترین حالت ممکن خود رسیده و روزانه انبوهی از زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه در اثر حملات ظالمانه این رژیم سفاک، جان خود را از دست می‌دهند. آخرین نمونه از تهاجمات رقت‌آور رژیم شوم صهیونیستی، بمباران بیمارستان المعمدان غزه در شامگاه سه‌شنبه بود که بر اثر آن، بیش از ۱۵۰۰ کودک، زن و مرد بی‌پناه به شهادت رسیدند.

در این بزنگاه مهم تاریخی که کمترین وظیفه هر انسان آزاده‌، اعلام انزجار از جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی است، گرد هم می‌آییم تا فریاد بلند نفرت و انزجار خود را با زبان رسا و نافذ هنر به گوش جهان و جهانیان برسانیم.

زمان: شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۱۵
مکان: موزه هنرهای معاصر تهران

اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کد خبر 1729542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha