مسئولین نباید انرژی یکدیگر را خنثی کنند

امام جمعه کرمان وحدت مسئولین حول ارزش ها، اسلام، ولایت و رهبری نظام را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مسئولین نباید انرژی یکدیگر را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، جمعه شب(۵ آبان) در جمع تعدادی از فرهنگیان و بسیجیان در مسجد جامع با اشاره به عبارتی از دعای عرفه امام حسین علیه السلام نکاتی اخلاقی متذکر شد و نقش مسجد به عنوان  مرکز تربیت را یادآور شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه با توجه به حضور فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش از مهمترین مراکز هر کشوری است که پیشرفت و جهش آن کشور به مراکز تعلیم و تربیت وابسته است و اگر این مراکز جدی گرفته شود بالنده‌تر می‌شود.

وی خروجی آموزش و پرورش را مهمتر از فراهم کردن امکانات و تجهیزات آموزشی دانست و اظهار کرد: این خروجی باید افرادی متدین، انقلابی، فکور، توانمند و موثر باشد که اگر چنین شد آن آموزش و پرورش دنیا را متحول می کند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه غالب آنچه امروز در جبهه مقاومت می بینید مرهون تلاش و زحمت حاج قاسم است که دنیا را متحول کرد.

وی در شورای اداری راین با حضور جمعی از فرهیختگان شهر در محل دفتر امام جمعه گفت: برای پیشرفت هر شهری سه مسئله به صورت جدی باید مد نظر قرار بگیرد به خصوص کسانی که در شهر مسئولیت می پذیرند؛ اولین مسئله این است هر کس در هر جایگاهی نصب می شود نگاه او به حوزه ماموریت خود باید نگاه پیشتازانه و رسیدن به هدف باشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه با نگاه اداری حتماً کار خوب پیش نمی رود زیرا نگاه باید کاملاً آرمانی و جهادی باشد؛ افزود: وقتی جایی مسئول می شویم باید به حوزه ماموریت دیگران هم توجه کنیم زیرا شهر زمانی پیشرفت می کند هماهنگ جلو برود و در حوزه ماموریت دیگران هم دل بسوزانیم.

وی همچنین وحدت مسئولین حول ارزش ها، اسلام، ولایت و رهبری نظام را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مسئولین نباید انرژی یکدیگر را خنثی کنند.

امام جمعه کرمان در ابتدای سخنان خود با اشاره به سبقه فرهنگی و تاریخی راین، تدین را به عنوان ویژگی برجسته مردم این شهر عنوان کرد که باید نسل به نسل حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: نگاه ما به مردم راین همواره مثبت بوده و هست از یکی از بخش‌هایی که از قدیم الایام ایل سلیمانی با آن مراودات اقتصادی انجام می داد راین و راینی‌ها بودند.

کد خبر 1730662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha