حضور فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

مسیح لهراسبی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در روستاها فعالیت دارند؛ گفت: همکاری نهاد کتابخانه ها عمومی و کانون ها و دهیاری ها را در نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب دیدیم، امیدواریم این نهادها یک همدلی بیشتری در رابطه با گسترش کتاب و کتابخوانی در مناطق محروم داشته باشند.

یه گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری اعلام روستاهای برگزیده نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ظهر امروز یکشنبه ۷ آبان با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیل جانعلی پور، مدیر کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی و  نمایندگان چهار نهاد  همکار در این رویداد در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

در این نشست «مسیح لهراسبی»، مدیر امور کتابخانه های ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به راه اندازی سامانه داوری نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب گفت: راه اندازی سامانه داوری اتفاق خوبی است که در سال اول قطعا نیاز به تکامل دارد.

مدیر امور کتابخانه های ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: بیش از ۴۰ درصد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در روستاها فعالیت دارند؛ همکاری نهاد کتابخانه ها عمومی و کانون ها و دهیاری ها را نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب دیدیم، امیدواریم این نهادها یک همدلی بیشتری در رابطه با گسترش کتاب و کتابخوانی در مناطق محروم داشته باشند.

مسیح لهراسبی تصریح کرد: در کنار برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب حضور نویسندگان در روستاهای مناطق محروم و برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب باعث توسعه کتاب و کتابخوانی در سال های آینده در این مناطق می شود.

کد خبر 1730977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha