مقاومت مردم مظلوم فلسطین بی اثر نیست

آیت الله نورمفیدی گفت: مردم مظلوم فلسطین در جریانات طوفان الاقصی سرمایه زیادی از دست دادند ولی این مقاومت بی اثر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفسدی ظهر امروز (جمعه ۱۲ آبان) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۳ آبان، گفت: حوادث رخ داده در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار آموزنده است و باید نگاه عمیق تری به آن داشته باشیم.

امام جمعه گرگان افزود: در روز ۱۳ آبان سال ۵۸ اولین چیزی که رخ داد تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود که مورد تایید امام راحل هم قرار گرفت و به فرموده ایشان، انقلاب دوم از انقلاب اول سخت تر بود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها با جاسوسی های خود مشکلات زیادی را در این کشور ایجاد کرده بودند و این حادثه رخ داده خیلی مهم بود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه در چنین روزی امام هم به ترکیه تبعید شده بود، گفت: در این روز دانش آموزان انقلابی مقابل دانشگاه تهران به گلوله بسته شده و شهید شدند و این روز به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

وی اظهارداشت: نمی توان با این اوضاع و احوال دنیا و جنایات مستکبرین در دنیا و غزه با این افراد کنار آمد.

نماینده ولی فقیه در گلستان جریان فلسطین و اقدام مردم غزه را مسئله بسیار مهمی خواند و گفت: شهادت هشت هزار نفر در این منطقه کم نیست و اسرائیل و این رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آنها این جنایات را انجام می دهد.

وی افزود: مردم مظلوم فلسطین در این جریانات سرمایه زیادی از دست دادند ولی این مقاومت بی اثر نیست.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: اسرائیلی ها از روی بدبختی و بیچارگی بر روی مردم بمب می ریزند، چون کاردیگه ای بلد نیستند.

وی گفت: مصائب زیادی به مردم فلسطین وارد شد ولی اینها بی اثر نبوده است، جبهه مقاومت و فلسطینی ها مصمم تر شدند و این قطع نخواهد شد.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: قبل از این حادثه کشورهای عرب و جهان عرب دو دسته بوده و به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بودند ولی این حادثه باعث شد که سالها نمی توانند عادی سازی روابط را انجام دهند.

وی افزود: از آثار و برکات طوفات الاقصی اتحاد جبهه عربی با این جنایات انجام شده است.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه هیچ راهی به جز مقاومت در برابر این مستکبران عالم وجود ندارد، گفت: این جریانات جنایتکاران و جانیان خشم همه انسان ها را حتی در آمریکا، انگلیس و فرانسه در پی داشته است، این خشم مقدس است. شاید یکی از مقدمات ظهور حضرت ولیعصر(عج) اینها باشد. آمریکایی ها و اروپایی ها بدانند این خشم تمام شدنی نیست.

وی افزود: امروز بعد از این مسائل راهی جز مقاومت در برابر این قلدرها و جانورهای جهانی وجود ندارد و ملت ایران این ذلت را هیچ وقت نمی خواهد.

امام جمعه گرگان گفت: در مقابل این جنایتکاران و جانوران و قلدرها راهی جز مقاومت نیست و ما هم از نظر تفکر و ایده نمی توانیم راه دیگری را انتخاب کنیم مگر اینکه آدم شوند.

کد خبر 1731725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha