شهدای امنیت ادامه دهنده راه شهدای دوران دفاع مقدس هستند

سردار الهی امنیت را ظرف عبادت خواند و گفت: شهدای امنیت ادامه دهنده راه شهدای دوران دفاع مقدس هستند که از آنان درس ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را آموختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار یحیی الهی، امروز(۲۳ آبان)، در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ایوب رومیانی، در شهرستان رومشکان با گرامیداشت نام یاد شهدای استان لرستان به ویژه شهدای امنیت، اظهارداشت: هر جایی مراسم و اتفاقی به نام و یاد شهدا رقم می خورد شهدا میزبانی می کنند و امروز شهید میزبان ماست.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان افزود: امنیت ظرف عبادت است و هر کسی که در این مسیر و جهاد کند، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مجاهدین فی سبیل الله است و قطعا زحمت مجاهدین کمتر از شهادت نیست.

وی به جایگاه رفیع شهادت اشاره کرد و گفت: خداوند به شهید عزت و توفیق داده که در راه دین مبین اسلام به شهادت برسد، هیچ توفیقی بالاتر از این نیست، شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می گیرند.  

سردار الهی با بیان اینکه بالاترین رزقی که خداوند به رزمندگان بدهد رزق شهادت است، خاطرنشان کرد: خداوند صفت شفاعت را به شهدا می دهد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵۵ شهید در مجموعه انتظامی تقدیم امنیت شده است، عنوان کرد: مجموعه انتظامی مجموعه ای پویا و در حال حرکت است، این مجموعه خادمی و خدمتگزاری به مردم را بدون اجر و مزد دنیوی و بدون منت می پذیرند و در این راه از جان خودشان هم می گذرند.  

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: ۶ هزار و ۵۵۵ استان و ۵۰۰ شهید انتظامی استان کسانی بودند که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن دوران در دفاع امنیتی همواره ایستادند و از جان خودشان نیز گذشتند، باور و اعتقاد آنان موجب ایستادگی در این راه است.

وی با بیان اینکه شهدای امنیت در مسیر مبارزه با مخلان نظم و امنیت خطر می پذیرند، ادامه داد: این شهدا همان شهدایی هستند که از مکتب هشت سال دفاع مقدس درس گرفتند و در این مسیری که شهدای دفاع مقدس برای آنها باز کردند، قدم برمی دارند.

سردار الهی بیان کرد: شهدا از مکتب امام حسین(ع) درس از خودگذشتگی، ولایتمداری، وفا، شهادت طلبی و ایثار را آموختند و جانشان را فدای امنیت مردم می کنند.

وی با اشاره به تکلیف ما در برابر شهدا، گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و در راه شهدا قدم برداریم.  

ستوان یکم ایوب رومیانی ۲۰ آبان ماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت در شهر آبادان مجروح و روز ۲۱ آبان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید رومیانی متولد ۱۳۶۷ در روستای رومیانی رومشکان، دارای ۳ فرزند پسر و یک فرزند دختر خردسال است.

کد خبر 1733513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha