کرامت رضوی ضامن زندگی یک اعدامی شد

کانون حقوقی خدمت رضوی شهرستان ورامین با پیگیری پرونده یک جوان متهم به قتل، حکم قصاص را تغییر دادند.

خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه، حجت الاسلام تختی پور، دیبر کانون خدمت رضوی شهرستان ری از برگزاری جلسه آمادگی جسمانی و  ایجاد طراوت و سلامت  خادمیاران و یاوران رضوی در جهت انجام خدمات بهتر با محوریت جهارشنبه های امام رضایی  خبر داد.

وی افزود: این جلسه در ورزشگاه شهید بروجردی شهرری  و زیر نظر مسئول کانون ورزش خدمت رضوی و با حضور تعدادی از خادمیاران و یاوران رضوی این کانون  و حاضرین در ورزشگاه انجام شد.

لازم  به ذکر است، مدت جلسه دو ساعت و در انتها با قرائت زیارت خاصه امام رضا علیه السلام جلسه خاتمه یافت.

بنابرگزارش، حجت السلام «تختی پور»، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ری بابیان این مطلب افزود: در جهت حفظ و صیانت از سلامت عمومی جامعه  میز خدمت سلامت   تحت نظارت  مسئول کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان ری در مواردی شامل،روانشناس، پزشک عمومی و پزشک طب سنتی، مشاوره تخصصی دیابت، انجام فشار خون  و تست قند،مشاوره خانواده و بهداشت عمومی  به عموم مردم میهن اسلام حاضر در محل به  ارائه خدمت  پرداخت .

وی افزود: محل این میز خدمت در مسیر  تردد  زائران و مردم عادی در شهرری  بوده و در مدت اجرا به تعداد قابل توجهی از حاضران ارائه خدمت شد.

لازم به ذکر است این میز خدمت در مسجد خاتم انبیا علیه السلام شهرری  برگزار شد و به مدت سه ساعت به مراجعه کنندگان ارائه خدمت انجام شد.

بنابرگزارش،جلسه هماهنگی مدیران دفتر خدمت رضوی و رئیس بیمارستان  امام خمینی(ره) فیروزکوه برگزار شد.

در این جلسه که به جهت هماهنگی های لازم در خصوص انعقاد قرارداد همکاری فی مابین در خدمت رسانی به هموطنان و همشهریان فیروزکوهی در قالب وظایف و خدمات کانون بهداشت و درمان و سلامت دفتر خدمات رضوی  برگزار شد، طرفین و حاضرین در جلسه در مورد طرح های خدماتی و حمایتی دفتر خدمات رضوی در خصوص درمان و ویزیت رایگان پزشکان و متخصصان با همکاری بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه تبادل نظر کردند و به تفاهم رسیدند.

کرامت رضوی  ضامن  زندگی یک اعدامی شد

کانون حقوقی خدمت رضوی شهرستان ورامین با پیگیری پرونده یک جوان متهم به قتل، حکم قصاص را تغییر دادند.

با همت و پشتکار خادمیاران کانون حقوقی شهرستان ورامین و کارگروه صلح وسازش پرونده اعدام یک جوان متهم که طی روزهای آتی باید انجام می گرفت با رضایت شاکی بسته شد.

با تلاش خادمیاران، مدیر عامل شیر وارنا و  غلام عباسی از خیرین ورامین که نقش سازنده ای در این امر داشتند، شاکی بدون هیچ قید و شرطی در دفتر اسناد رسمی حاضر و رضایت مکتوب خود را اعلام کرد.

گفتنی است در سال جاری کانون حقوقی خدمت رضوی شهرستان ورامین در موارد متعددی موفق به کسب رضایت از شاکیان و آزادی تعدادی از زندانیان را رقم زده است.

کد خبر 1733671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha