توزیع ۲ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان|رسانه ها تبیین گر مشارکت حداکثری در انتخابات باشند

سرهنگ پاسدار شریفی با اشاره به اهمیت توجه به چهار راهبرد مقام معظم رهبری مبنی برامنیت، رقابت، مشارکت و سلامت انتخابات، خواستار ورود اصحاب رسانه و خبر برای تبیین اهمیت انتخابات با هدف جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱اسفند ماه سالجاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید ابراهیم شریفی-فرمانده سپاه ناحیه ساری در نشست خبری ویژه هفته بسیج با بیان اینکه مانوس بودن بسیج با مساجد زمینه رونق معنوی محلات را فراهم آورده است، اظهار کرد: در هفته بسیج در ساری به همت بیش از ۶۰۰پایگاه مقاومت برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، محرومیت زدایی، جهادی، ورزشی و ... را برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جمعه سوم آذرماه رزمایش اقتدار در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار می شود، افزود: افتتاح سه خانه محروم نیز از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

سرهنگ پاسدار شریفی با بیان اینکه ۲۰۰۰سبد کالا به ارزش ۲میلیارد تومان تهیه و در هفته بسیج بین نیازمندان ساری توزیع می شود، ادامه داد: ساماندهی و افتتاح ۱۰گلزار شهدا، بهره برداری از پروژه های عمرانی کوچک در حوزه آبرسانی از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت بسیج است.

وی با اشاره به اینکه «بسیج، امید ملت ایران» شعار محوری هفته بسیج امسال است، گفت: باید در جهت استمرار این شعار تلاش شود.

سرهنگ پاسدار شریفی از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بوستان ملل از روز ۲۹آبان به مدت یک هفته خبر داد و یادآورشد: عطرافشانی گلزار شهدا به محوریت آرامگاه ملامجدالدین ساری با همزمان با آغاز هفته بسیج خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برای مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات نشست های بصیرتی و روشنگری در قالب جهاد تبیین برای اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سطح پایگاه های مقاومت شهری و روستایی برگزار می شود، افزود: تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جامعه ایثارگری نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری اگر فرهنگ بسیجی در کشور ساری و جاری شود مشکل در کشور وجود نخواهد داشت، گفت: اگر مسئولین با تفکر بسیجی کار کنند با سرعت بیشتری رشد خواهیم کرد.

وی در خاتمه با اشاره به اهمیت توجه به چهار راهبرد مقام معظم رهبری مبنی برامنیت، رقابت، مشارکت و سلامت انتخابات، خواستار ورود اصحاب رسانه و خبر برای تبیین اهمیت انتخابات با هدف جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱اسفند ماه سالجاری شد و گفت: انتخابات نمایش قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است باید برای پایان یاوه گویی استکبار جهانی حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رأی داشته باشیم.

کد خبر 1734345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha