آزادی ۱۴ زندانی نیازمند و اشتغال به کار در یکی از واحدهای تولیدی گلستان

همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و هفته بسیج، نهمین مرحله آزادسازی زندانیان نیازمند با آزادی ۱۴ زندانی از سوی مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن گرگان و خیرین به همت نماینده ولی فقیه در گلستان برگزار و زمینه اشتغال آنان در یک واحد تولیدی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم آزادی ۱۴ زندانی نیازمند استان گفت: هر قدم خیر انسان و کار نیکو فقط برای رضایت خداوند متعال باشد و نباید از کس دیگری انتظاری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان خطاب به زندانیان آزاد شده، افزود: لطف خدا باعث آزادی شما شده و باید شکرگزار این لطف و نعمت الهی باشید تا درهای نعمت الهی دیگر به روی شما باز شود.

وی ادامه داد: خیرینی که می توانند زندانی را آزاد کنند در این زمینه کوتاهی نکنند و برای کسب و کار آنها هم قدم بردارند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد استان از سوی دادگستری استان، گفت: زمینه اشتغال زندانیان آزاد شده در این واحدهای تولیدی نیز باید از سوی دادگستری ایجاد شود.

در این مراسم ۱۴ زندانی که به دلیل بدهی یک میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریالی در زندان بودند از سوی مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن و خیرین آزاد شدند.

گفتنی است، به هر کدام از زندانیان آزاد شده، یک بسته معیشتی به ارزش ۱۴ میلیون ریال و یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی نیز اهدا شد.

کد خبر 1734893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha