لزوم گسترش تفکر بسیجی بین نسل نو| عدم رویارویی ورزشکار ایرانی با صهیونیست ها نشان از قدرت ملی ایران دارد

حجت الاسلام محمدی لائینی از بسیج به عنوان شجره طیبه و چتر امنیتی کشور یاد کرد و گفت: اگر بسیج نبود منطقه در آتش جنگ می سوخت قدردان تلاش های شبانه روزی بسیج و بسیجیان برای برقراری امنیت در کشور هستیم.بایستی تفکر بسیجی بین نسل نو بیش از پیش ترویج و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در خطبه های نمازجمعه این هفته مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه قلب نازنین امام زمان (عج) با تقوا انسان ها خوشحال می شود و از بی تقوایی و بی مسئولیتی اسنان ها ناراحت می شود، اظهار کرد: خودم و شما نمازگزاران را به تقوا الهی دعوت و توصیه می کنم.

وی با اشاره به فرموده امام علی(ع) به کمیل درخصوص برکت مال، گفت: «یا کُمَیلُ، البَرَکَةُ فی مالِ مَن آتَی الزَّکاةَ، و واسَی المُؤمِنینَ، و وَصَلَ الأَقرَبینَ ای کمیل! برکت، در مال کسی است که زکات بپردازد، با مؤمنانْ مواسات داشته باشد، و به خویشاوندانْ نیکی رساند. »

لزوم گسترش تفکر بسیجی بین نسل نو| عدم رویارویی ورزشکار ایرانی با صهیونیست ها نشان از قدرت ملی ایران دارد

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج از بسیج به عنوان شجره طیبه و چتر امنیتی کشور یاد کرد و افزود: اگر بسیج نبود منطقه در آتش جنگ می سوخت قدردان تلاش های شبانه روزی بسیج و بسیجیان برای برقراری امنیت در کشور هستیم.بایستی تفکر بسیجی بین نسل نو بیش از پیش ترویج و تبیین شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: حضرت علی(ع) که اسوه مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم بودند اما چه شد که در مقابل مظلومیت همسرش در خانه حمایت نکرد و با ظالمان برخورد نکرد، باید بدانیم که بالاتر از مصیبت شکسته شدن پهلوی بانو، مصیبت صبر و سکوت امام علی (ع) بر ابن مصیبت به‌واسطه مصلحت بود که باید این مصیبت را به روح مطهر خود حضرت امیرالمومنین علی (ع) تسلیت عرض کنیم، باشد که با ظهور حضرت مهدی (عج) حق مظلومان جهان گرفته خواهد شد.

لزوم گسترش تفکر بسیجی بین نسل نو| عدم رویارویی ورزشکار ایرانی با صهیونیست ها نشان از قدرت ملی ایران دارد

وی به روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امام راحل در فرازی از پیام قطعنامه ۵۹۸ به آمریکائیها چنین فرمودند که تا دیر نشده از خلیج فارس بیرون بروید چرا که همیشه اینگونه نیست هواپیماهای مسافربری ما توسط ناوهای جنگی شما سرنگون شود، که ممکن است فرزندان انقلاب ناوهای جنگی شما را به قعر آب های خلیج فارس بفرستند، آن روز امام خمینی(ره) می‌دانست که در این نظام و ملت چنین ظرفیتی وجود دارد که به اقتدار امروز برسد.

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه، یادآورشد: چهارشنبه هشت آذر روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین است که البته در یکی دو ماه اخیر بارها این همبستگی را نشان داده‌اید نماز جمعه امروز، هم نماز جمعه و هم تجمعی با هدف نمایش همبستگی با مردم غزه و فلسطین است.

لزوم گسترش تفکر بسیجی بین نسل نو| عدم رویارویی ورزشکار ایرانی با صهیونیست ها نشان از قدرت ملی ایران دارد

وی به دیدار رهبری با ورزشکاران و نام آوران در عرصه های ملی و بین اللملی اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار از سه بانو و چهار گروه ورزشی تشکر کردند؛ از آن بانویی که با حجاب کامل پرچم این دوره از مسابقات ورزشی را حمل کرد و در دنیا شخصیت زن ایرانی را نشان داد، از بانویی که حاضر نشد در زمان اهدای مدال با مرد نامحرم دست بدهد و از بانویی که به همراه کودکش روی سکو رفت و مدالش را گرفت تشکر کرد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه معتقدیم حمایت ورزشکاران ایران از فلسطین بیانگر قدرت ملی ایران است، افزود: همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی از ورزشکارانی که حاشیه‌های ارزشی را به ورزش خود افزودند تشکر کردند؛ از کسانی که دستشان را به دعا بلند کرده، پرچم را بوسیدند و سجده کردند، از آن تیم ملی که به نشانه دفاع از مظلوم با چفیه وارد زمین شد و با انجام کارهایی به نفع حمایت از فلسطین موضع گرفتند، از ورزشکارانی که مدالشان را به مردم غزه و شهدای بیمارستان اهدا کردند و از ورزشکارانی که از رویایی با طرف صهیونیست دوری کردند تشکر کرد.

کد خبر 1735308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha