دعوت از قرآن دوستان برای ارسال ایده های نو

مدیر کمیته دبیرخانه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعلام فراخوانی برای ارسال ایده های نوی قرآنی در این نمایشگاه خبر داد.

موید جهانبخش؛ مدیر کمیته دبیرخانه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان گفت: امسال نیز همچون سال گذشته پیش از برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم فراخوانی برای ارسال ایده های نوی قرآنی در این نمایشگاه داده شده است تا قرآن دوستان و افراد علاقه مندان و خلاق که دغدغه قرآنی دارند بتوانند ایده های خود را عملی کنند.

جهانبخش از تمامی کسانی که دغدغه فعالیت قرآنی دارند دعوت کرد تا طرح های قابل اجرای خود را به سایت نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.iqfa.ir ارسال نمایند. 

مدیر کمیته دبیرخانه نمایشگاه های بین المللی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به برترین ایده ها که نوآور و جذاب باشند در اختتامییه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم جوایزی تعلق می گیرد.

دعوت از قرآن دوستان برای ارسال ایده های نو

وی خاطر نشان کرد: حوزه هایی چون فناوری اطلاعات؛ چاپ کتاب؛ بازی های کودکان و نوجوانان؛ خانواده بیشترین مخاطبان را هر ساله در نمایشگاه قرآن دارند و بهتر است ایده ها در این حوزه ها با رنگ و بوی قرآن و عترت باشد.

جهانبخش خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال خوبی که طرح ایده های نو قرآنی در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شده است پیش بینی می شود امسال نیز علاقه مندان بسیاری در این طرح مشارکت داشته باشند.

وی گفت: قرآن دوستان و دغدغه مندان قرآنی 15 آذر تا 15 دی ماه فرصت دارند ایده های نوآورانه خود را  به سایت نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

کد خبر 1735887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha