مراسم استقبال و وداع مردم دارالمومنین گرگان با نخستین شهید مدافع حرم گلستان

مراسم استقبال و وداع با پیکر پاک و مطهر «غلامعلی تولی»، نخستین شهید مدافع حرم گلستان شامگاه امروز (جمعه ۱۰ آذر) در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا گلستان در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مراسم استقبال و وداع با پیکر پاک و مطهر «غلامعلی تولی»، نخستین شهید مدافع حرم گلستان شامگاه امروز (جمعه ۱۰ آذر) با حضور مسئولان استانی، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم مومن و شهیدپرور استان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا گلستان در گرگان برگزار شد.

قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه های مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید غلامعلی تولی در حسینیه ثارالله بود.

مراسم استقبال و وداع مردم دارالمومنین با نخستین شهید مدافع حرم گلستان

پیکر شهید تولی روز گذشته (پنجشنبه ۹ آذر) قبل از ورود به استان در حرم امام رضا(ع) تشییع شده بود و ظهر امروز وارد زادگاه شهید در شهرستان گالیکش شد.

پیکر نخستین شهید مدافع حرم استان، ظهر و عصر امروز در شهرهای مینودشت، آزادشهر و علی‌آبادکتول نیز مورد استقبال قرار گرفت و شامگاه امروز به گرگان منتقل شد.

فردا (شنبه ۱۱ آذر) نیز قرار است مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید والا مقام در دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شود.

براساس برنامه اعلام شده مراسم استقبال و تشییع در گنبدکاووس، محل زندگی خانواده نیز ساعت ۱۴ فردا (شنبه ۱۱ آذر) ساعت در دانشکده فنی کوثر و ساعت ۱۶ عصر در گلزار شهدای گمنام شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تولی در گنبدکاووس ساعت ۹ صبح روز (یکشنبه ۱۲ آذر) در معراج الشهدا (از بیمارستان طالقانی تا مسجد قائمیه) برگزار می‌شود و پیکر مطهر شهید ساعت ۱۰ صبح همان روز در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبد کاووس به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر نخستین شهید مدافع حرم، شهید غلامعلی تولی که در (۲۱ اردیبهشت) سال ۱۳۹۲ در سن 45 سالگی در خان طومار سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، بعد از ۱۰ سال توسط گروه تفحص شناسایی و به استان بازگشته است.

کد خبر 1736568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha