اعزام ۴۸ زائر اولی به مشهد/برگزاری نشست تخصصی رابطان کانون تخصصی رسانه

۴۸نفر از زیارت اولی‌های مناطق۱۴و۱۶ استان تهران با همت کانون خدمت رضوی استان تهران مهمان مشهدالرضا (ع) شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه، آئین بدرقه ۴۸ زائر اولی با هماهنگی و پیگیری کانون های خدمت مناطق ۱۴و۱۶ تهران در قالب اجرای طرح  مهر درخشان رضوی برگزار شد.

ربابه هاشمی مسئول کانون زیارت خدمت رضوی استان تهران گفت : افرادی که مدت زمان زیادی است به سفر زیارتی مشهد مشرف نشده اند با عنایت امام رئوف، مساعدت بنیاد کرامت رضوی و حمایت مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران راهی سفر به مشهد مقدس شدند و طعم یک زیارت ناب را خواهند چشید.

وی درادامه عنوان کرد : ما افرادی که تاکنون به حرم رضوی مشرف نشدند و یا مدتی طولانی از سفرشان  می گذرد و شرایط مالی مناسبی ندارند را شناسایی کرده و پس از تایید به مشهد مقدس اعزام می کنیم.

هاشمی اظهارداشت : شرکت در برنامه های فرهنگی حرم مطهر و میهمان شدن سر سفره پربرکت حضرت رضا علیه السلام در طول مدت اسکان در مشهد از برنامه‌های این سفر است.

مسئول کانون زیارت خدمت رضوی استان تهران در آخر به حضور تعدادی توان یاب در این سفر معنوی اشاره کرد تا به کمک آنها خاطره ای به یادماندنی در ذهن عاشقان نقش ببندد.

برگزاری نشست تخصصی مسئولان روابط عمومی و رابطان کانون تخصصی رسانه و فضای مجازی استان تهران

 نشست تخصصی رابطان و مسؤلان کانون‌ تخصصی رسانه و فضای مجازی استان تهران در سرای محله آشتیانی به میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۳ تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه مسئولان روابط عمومی و رابطان  کانون تخصصی رسانه و فضای مجازی به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت خادمیاران در منطقه خود پرداختند.

احمد زمردی مسئول کانون رسانه و فضای مجازی استان تهران ضمن خوشامدگویی و ابراز تشکر از میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۳ در زمینه نحوه فعالیت، نقاط قوت و ضعف مناطق، از هماهنگی با سازمان صدای جمهوری اسلامی  جهت انعکاس  فراخوان های ابلاغی آستان قدس  و کانون های خدمت رضوی استان در شبکه های رادیویی و فراهم کردن استودیو برای ضبط و تولید برنامه رادیویی ابلاغی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس سخن گفت.

وی اظهار داشت: رسالت رسانه ترویج فرهنگ و سیره رضوی است، رسانه امانت دار و خط مقدمی است برای نشان دادن همه فعالیت‌ها همانند چراغ برای خانه که اگر خاموش باشد، هیچ چیز پیدا نیست و زیبایی ها با روشن بودن آن  نمایان می شود.

مسئول کانون رسانه و فضای مجازی گفت: پوشش خبری یکی از مهمترین وظایف رسانه است که با انجام آن کوچکترین خدمت در منطقه و استان دیده خواهد شد، در همین راستا دوره آموزش خبرنویسی در سطح استان در طی دو روز در سرای محله آشتیانی در حال برگزاری است و در مرحله بعد در سطح تمام مناطق برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از بروز رسانی مجموعه رسانه استان تهران خبر داد و گفت: ابتدا استان تیم سازی تخصصی شکل خواهد گرفت و با برپایی دوره های مورد نیاز برای هر منطقه تیم رسانه ثابت ایجاد خواهد شد.

زمردی بیان کرد به منظور تخصصی کردن و پویا نمودن کانون رسانه و فضای مجازی کارگروه های خبر، صدا، عکاسی، رسانه، گرافیک(تدوین،تیزر،انیمشن،تولید محتوا ) مدنظر قرار گرفته شده و برنامه ریزی برای برگزاری دوره گویندگی، راه اندازی رادیو اینترنتی خورشید هشتم، دوره کادرشناسی و اصلاح عکس و پایش عکاسان استان براساس استانداردهای حرفه ای انجام شده است.

وی در آخر خاطرنشان کرد که با برنامه ریزی می توان از مساجد به عنوان پایگاه‌هایی برای ترویج فرهنگ و سیره رضوی و معرفی خدمات خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان و جذب نوجوانان و جوانان و استفاده از خلاقیت ها و ایده های این نسل در مسیر رشد رسانه بهره برد.

کد خبر 1736632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha